http://s4.picofile.com/file/8371666768/688788x300.jpgعنوان یکی از درس های کتاب علوم تجربی در پایه دوم دبستان، سرگذشت دانه می باشد. در این درس دانش آموزان با انواع دانه ها و مراحل رشدشان آشنا می شوند.

همچنین دانش آموزان درباره استفاده های مختلف از دانه ها به ویژه دانه های خوراکی، مطالبی را فرا می گیرند و می توانند بخش های تشکیل دهنده یک دانه را با خیس کردن آن توصیف کنند.

در این قسمت، طرح درسی روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم. این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

این طرح درس بر اساس رویکرد فناوری اطلاعات تدوین شده و روش پیشنهادی برای تدریس آن ترکیبی از روشهای همیاری، فعال و تیمی می باشد. در طرح درس مذکور، پس از انجام مراحل مقدماتی به سراغ اجرای تدریس رفته ایم.


سایت زنگ مدرسه دانه ,تدریس ,دانش آموزان ,سرگذشت دانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معماری www nbpars.ir 09128380245 قالب وردپرس تفریحات سالم بلاگ سامانه طراحی تانیس طرح عزیز چت|چتروم عزیز|چت عزیز|چت روم عزیزچت اصلی سیم تیغ دار، بلاکر، درب کشویی، تور پرسی، فنس، گابیون، نرده پ انجمن تخصصي متـــــــــــــــــــالورژي تشریفات عروس آرشیو برترین فیلم های سینمایی جهان با لینک مستقیم Sany Movie