بارکدخوان هانی ول Stratos 2700

وضعیت سیم : با سیم تکنولوژی خواندن: هیبریدی شامل لیزری و تصویربرداری

معرفی بارکدخوان هانی ول Stratos 2700

بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700 یک دستگاه بارکد خوان حرفه ای است که در ابعاد 292*178*104 میلی متر ارائه شده است.

این بارکد خوان از نوع پیشخوانی می باشد و به صورت ثابت بر روی میز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به یک دستگاه بارکد خوان رومیزی سریع برای استفاده در محیط های گاهی و انبارداری در حجم کاری بالا هستید، می توانید از بارکدخوان هانی ول Stratos 2700 استفاده نمایید.

معرفی بارکدخوان هانی ول Stratos 2700

برای انجام عمل اسکن بارکد موجود بر روی کالا تنها کافی است تا بارکد را از مقابل بارکد اسکنر هانی ول Stratos 2700 عبور دهید.

این بارکد خوان گاهی از قابلیت اسکن 360 درجه ای و در 6 جهت مختلف بهره می برد و دقت و سرعت بسیار بالایی در خوانش بارکد و جمع آوری اطلاعات کالا دارد.

بارکدخوان Stratos 2700 از ترکیب روش های لیزری و تصویربرداری برای اسکن بارکد بهره می برد و از این جهت می توان از دقت و سرعت بالای آن اطمینان کامل داشت.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700

بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700 توانایی تشخیص و اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را داراست و از سرعت اسکن 21500 خط در ثانیه برخوردار می باشد.

از این جهت می توان بارکد اسکنر دو بعدی هانی ول Stratos 2700 را یکی از سریع ترین دستگاه های بارکد خوان موجود در بازار دانست که باعث شده تا برای استفاده در کارهای سنگین بتوان بر روی آن کاملاً حساب باز کرد.

درگاه های ارتباطی بارکد خوان رومیزی هانی ول Stratos 2700 شامل پورت های USB و RS232 می شود و در صورت سفارش مشتری می توان قابلیت اتصال نشانگر ترازو را نیز برای آن تعبیه کرد.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700

از پورت USB بارکدخوان هیبریدی هانی ول Stratos 2700 می توان برای اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی اسکنرهای دستی استفاده کرد.

یکی از ویژگی های پرکاربرد بارکدخوان هانی ول 2700 توانایی آن در تشخیص و اسکن بارکد از روی صفحه نمایش گوشی موبایل و همچنین بارکدهای مخدوش و رنگ و رو رفته است که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه دستگاه بارکد خوان هانی ول Stratos 2700 را کسب نمایید.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Stratos 2700


ایده برتر پارسیان بارکد ,stratos ,هانی ,خوان ,اسکن ,دستگاه ,stratos 2700 ,بارکد خوان ,خوان هانی ,honeywell stratos ,اسکن بارکد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن دانشجویان SMH MMV roz web درباره ى علم و فرهنگ کاسه تبتی مبانی نظری و پیشینه تحقیق محتاج عشق رشته کاراته valentinlucawmt5 blog