پرینتر حرارتی اسکار POS88MWB

سیستم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 80 میلی متر بر ثانیه
نوع برش: دستی

معرفی فیش زن اسکار POS88MWB

پرینتر صدور فیش Oscar POS88MWB یکی از پرینترهای مخصوص چاپ رسید و قبض می باشد که در ابعاد 103*99*46 میلی متر و وزن 254 گرم روانه بازار شده است.

مهم ترین مشخصه فیش پرینتر اسکار POS88MWB پشتیبانی آن از فناوری اتصال بدون سیم از طریق وای فای می باشد که استفاده از آن را به صورت قابل حمل امکان پذیر کرده است.

معرفی فیش زن اسکار POS88MWB

بنابراین اگر به ارائه فیش یا رسید به مشتریان خود در محل حضور آنها دارید یا کسب و کار شما در دسته مشاغل سیار جای دارد، فیش زن اسکار POS88MWB یک انتخاب ایده آل برای شماست.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Oscar POS88MWB

شما می توانید انواع گوشی های موبایل اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، کامپیوتر و دیگر دستگاه های مجهز به وای فای را به راحتی به صورت وایرلس به فیش پرینتر مدل Oscar POS88MWB متصل نمایید و یا از آن در قالب یک شبکه بی سیم بهره ببرید.

علاوه بر اتصال از طریق وای فای، شما می توانید فیش پرینتر قابل حمل اسکار Oscar POS88MWB را به صورت باسیم و با استفاده از پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه آن مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Oscar POS88MWB

در این حالت از این فیش پرینتر می توان به صورت رومیزی بهره برد اما توجه داشته باشید که دستیابی به بالاترین میزان کارایی این پرینتر در استفاده به صورت قابل حمل امکان پذیر است.

عمل چاپ توسط فیش زن بی سیم اسکار POS88MWB به روش حرارتی مستقیم انجام می شود و مواد مصرفی آن را رول حرارتی فیش پرینتر می باشد.

حداکثر عرض چاپ پرینتر حرارتی بی سیم بیکسلون POS88MWB برابر با 80 میلی متر و سرعت چاپ آن 80 میلی متر در ثانیه است که برای یک پرینتر فیش زن قابل حمل مناسب به نظر می رسد.

فیش پرینتر قابل حمل اسکار Oscar POS88MWB

فیش پرینتر قابل حمل اسکار Oscar POS88MWB با تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است و مراحل نصب و راه اندازی آن به راحتی هرچه تمام تر انجام می شود.

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر حرارتی اسکار POS88MWB مجهز بودن آن به حسگر کاغذ است که در هنگام تمام شدن کاغذ درون دستگاه با صدای زنگ این موضوع را به اطلاع شما می رساند.

فیش پرینتر قابل حمل اسکار Oscar POS88MWB

برای حمل راحت تر فیش زن اسکار POS88MWB می توانید از کیف نگهدارنده مخصوص آن که بر روی کمربند نصب می شود استفاده نمایید.

فیش پرینتر بی سیم اسکار POS88MWB به برش دهنده اتوماتیک مجهز نیست و برای برش رسیدهای چاپ شده و تحویل آنها به مشتری باید به صورت دستی اقدام نمایید.

برای اطلاع از قیمت تجهیزات گاهی و  فیش پرینتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر قابل حمل اسکار Oscar POS88MWB


ایده برتر پارسیان pos88mwb ,پرینتر ,اسکار ,قابل ,صورت ,حرارتی ,اسکار pos88mwb ,oscar pos88mwb ,اسکار oscar ,پرینتر قابل ,ایده برتر ,اسکار oscar pos88mwb ,حرارتی اسکار pos88mwb ,پرینتر حرارتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنگ فیروزه | سنگ یاقوت | سنگ عقیق sarmasun targeting noavaranfile قِصّه هایِ زندگیِ مَن شرکت سایبان برقی متین رهايي از سيگار Andi9t5 paikka