اشتباهاتی درباره کابل آنتن تلویزیون

کابل آنتن تلویزیون

اشتباهاتی درباره کابل آنتن تلویزیون

 

در زمان های قدیم آنتن ها و کابل های آنتن را می توان یکی از دردسرسازترین ترین و مشکل سازترین مجموعه ها در زندگی افراد دانست. این مشکلات حتی می توانست برای افراد و کاربران وقت زیاد و هزینه های زیادی را در برگیرد.

هنگامی که با وزیدن کمی باد جهت آنتن مقداری تغییر می کرد، ممکن بود که تصویر تلویزیون شما کاملا بهم بریزد و شما نمی توانستید ادامه برنامه دلخواه خود را در آن زمان مشاهده کنید. بعد از مدتی با روی کار آمدن رسیور های دیجیتال تقریبا این مشکل حل شد و این نوع دردسرها در زندگی افراد کمتر شد و یا ارتفاع کم ساختمان تداخلی در تصویر تلویزیون ایجاد نمی کرد. اما این مورد را هم در نظر بگیرید که با رعایت نکردن بعضی نکات ممکن است تصویر شما خراب بشود.

 

نکات ساده درباره کابل آنتن

یکی از مشکلات و اشتباهاتی که مردم در هنگام اتصال آنتن به رسیور انجام میدهند استفاده نکردن از کابل یک پارچه میباشد بدون آن که بدانند این کابل ها باعث پایین آمدن کیفیت تصویر میشود ما توصیه میکنیم برای اتصال از کابل های یک پارچه استفاده کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

یکی از موارد دیگر یادگیری وصل کردن فیش به کابل میباشد که شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ویکی هاو به صورت گام به گام این مراحل را مشاهده کنید.

اگر شما این کار را با روشی غیر استاندارد انجام دهید ممکن است بعد از مدت زمان کوتاهی اتصال کابل خراب شود و برای شما مشکل ساز شود.

یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید اصل بودن کابل و جنس کابل میباشد. در ایران دو مدل کابل وجود دارد. که یکی از آن ها برای فاصله های کمتر از ۱۴ متر و دیگیری برای فاصله های بیشتر از ۱۴ متر به کار گرفته می شوند.

این مورد را هم باید در نظر بگیرید که اتصال کابل آنتن مثل سیم برق نیست. هر وقت که از کابل های چند تکه استفاده کردید حتما از فیش کواکسیال نیز استفاده کنید.

و نکته آخر، در هنگام وصل کردن دو تلویزیون به یک کابل حتما از اسپلیتر استفاده کنید تا افت سیگنال کمتری در تلویزیون داشته باشید.

 

 

گاه اینترنتی پرشین پیشرانه – آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57


پخش و لوازم برقی و الکتریکی کابل ,آنتن ,تلویزیون ,استفاده ,اتصال ,تصویر ,کابل آنتن ,آنتن تلویزیون ,درباره کابل ,اشتباهاتی درباره ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خیال نویس تی وی کالا آموزش شهروندی و طرح شهردار مدرسه Adelinehiwxzhor3 teren فارس کانکس تخفیفان ضد دختر | anti girls