دلایل و نشانه های خیانت ن متاهل

[contact_info title= "دلایل و نشانه های خیانت ن متاهل"] 

روابط فرا شویی به عنوان مسأله ای تکان دهنده برای زوج ها و خانواده ها و پدیده ای رایج برای درمانگران خانواده است. یکی از انگیزه های زن و مرد متاهلی که به سمت رابطه نامشروع کشیده می شوند تجربه مجدد صمیمیت فردی و جنسی است ، چیزی که دیگر آن را در زندگی مشترکشان با همسر خود نمی یابند. بنابراین جذابیت رابطه نامشروع این است که هیچ یک از طرفین شکوه نمی کند ، نق نمیزند و سرزنشی در کار نیست. این پدیده چه آشکار شود و چه آشکار نشود ، غالباً با تضعیف نقش های شویی ، نقش های والدینی و یا مشکلات شغلی همراه است. یکی از عوامل نگهدارنده زندگی مشترک از سوی مردان ،  غیرتی بودن و از سوی ن ، حسادت نه است .

 

یکی از مواردی که آقایان باید از آن آگاه باشند این است که خانم ها میل به مورد محبت واقع شدن و توجه از سوی همسر خود را می طلبند و به دنبال راه هایی هستند که بتوانند آن را از همسر خود دریافت کنند در همین راستا کلید اصلی متعهد کردن یک زن به زندگی شویی این است که او را از لحاظ عاطفی ء کرد در غیر این صورت و در صورت بی توجهی نسبت به زن ، مردان باید منتظر عواقب و پیامدهای آن که یکی از این عواقب ، خیانت شویی و داشتن روابط فرا شویی است ، باشند.


alomoshavere شویی ,همسر ,زندگی ,خیانت ,ن ,رابطه نامشروع ,ن متاهل ,خیانت ن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل همیشه بهار سوغات محلی ایران وبلاگ شخصی و مطالعاتی سیدسروش سیدی فرد DownLoad Master اینجا همه چی هست ایلیا چت,چت ایلیا,چت روم ایلیا فروشگاه اینترنتی تک شاپ غغنوس تراوین دانلود جدید ترین ریمیکس های رادیو جوان