مهناز افشار: به ایران برمیگردم.

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم


مهناز افشار با بیان اینکه تصمیم گرفتم خودم مراقب باشم که یک سری حرف‌های بیخود دوباره پخش نشود گفت: من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه من در آنجاست.
.

مهناز افشار: پاییز به ایران برمی‌گردم


مهناز افشار که مدت زیادی است خارج از ایران به سر می‌برد، در یک گفت‌وگوی لایو اینستاگرامی با مخاطبانش که به بهانه اکران فیلم "قسم" انجام شد، به سوالات آن‌ها پاسخ داد.
.

مهناز افشار به ایران بازگشت


برترین‌ها: مهناز افشار با انتشار این پست در صفحه شخصی خود خبر از بازگشتش به ایران داد.
.

مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم | ساعد .


مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم چهارشنبه، 30 مرداد 1398 کد خبر 43096 ساعد نیوز: مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به .
.

فرارو | مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم


مهناز افشار در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه تصمیم گرفتم خودم مراقب باشم که یک سری حرف‌های بیخود دوباره پخش نشود گفت: من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه .
.

مهناز افشار به ایران بازگشت +عکس


مهناز افشار در واکنش به تمامی حواشی که در فضای مجازی علیه او به راه افتاده است، با انتشار عکسی اعلام کرد که در تهران حضور دارد. . مهناز افشار به ایران بازگشت +عکس

فرد مطلب افشار ,مهناز ,مادرم ,آنجا ,خاطر ,است، ,مهناز افشار ,ایران برمی‌گردناز ,برمی‌گردناز افشار ,پدرم آنجا ,برمی‌گردم؛ پدرم ,ایران برمی‌گردم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارسیان ماینر ما هیچ، ما نگاه shahre_yar Heal دانلود فیلم و سریال تخفیف ویژه ناوک کاشی و سرامیک انشا