هر مجموعه ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه ای خود است که اخلاق حرفه ای نام دارد. اخلاق حرفه ای در تبلیغات به چگونگی به کارگیری اصول اخلاقی توسط رسانه ها می پردازد و تأثیر آن را بر دانش، بینش و روش رفتاری مخاطبان ارزیابی می کند و مبحث اخلاق اطلاع رسانی به مبحث استفاده یا عدم استفاده از اطلاعات می پردازد. هر پيام جمعي بر جامعه تأثير ميگذارد و باعـث رفتارهـاي جمعـي مـي شـود.در ادامه به اهمیت اخلاق حرفه ای در تبلیغات می پردازیم.


اخلاق اخلاق ,حرفه ,تبلیغات ,اخلاقی ,اخلاق حرفه ,کدهای اخلاقی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات کامپیوتری امین ریاضی هزار بزرگترین مرجع فروش دامین رزبلاگ خدا موند... فروشگاه اینترنتی صبااستور ایتا یاب:یافتن کانال و گروه ایتا caseyfuplcr Website اجناس فوق العاده ثبت شركت