بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس ، بیوگرافی و عکس پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار عکس پانته آ سیروس

پانته آ سیروس متولد در یکم فروردین سال 1353 در شهر تهران متولد شده است. او هم اکنون فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

به گفته خودش از کودکی با ورزش مانوس بودم. پدرم ورزشکار بود و تمام خانواده پدری ام اسب داشتند و من هم در چنین خانواده ای بزرگ شدم. مثل تمام اعضای خاناواده ام از کودکی سوار اسب می شدم و تفنگ شکاری هم داشتم.

ازدواج و همسر پانته آ سیروس

تنها اطلاعاتی که از خانواده پانته آ سیروس منتشر شده است این است که او تنها سه برادر دارد و تا به امروز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد ازدواج و همسر و یا فرزندان او منتشر نشده است.

پانته آ سیروس ، عکس های شخصی اینستاگرام پانته آ سیروس

تصاویر پانته آ سیروس

شروع فعالیت بازیگری

پانته آ سیروس فوت و فن بازیگری را با گذراندن دوره های بازیگری موسسه کارنامه فرا گرفت و برای اولین بار در سال 1391 با سریال خاطرات مرد ناتمام فعالیت بازیگری خودش را شروع کرد.

پس از آن در سریال تنهایی لیلا و سریال شمعدونی ایفای نقش کرد و آخرین و مهم ترین کار بازیگری او سریال بانوی سردار می باشد و نقش اول این سریال را به عهده دارد.

خانم پانته آ سیروس در این سریال نقش سردار بی بی مریم بختیاری را بازی می کند. سرداری که 3000 سوارکار را جمع می کند و به جنگ قزاق ها در تهران می برد و نقش بسیار مهمی در فتح تهران داشت.

به گفته خودش عوامل این سریال به دنبال شخصی بودند که بتواند توانایی اسب سواری و تیراندازی داشته باشد و برای همین بعد از سه ماه من را برای این نقش انتخاب کردند.

عکس های جدید پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس در نقش بی بی مریم سریال بانوی عمارت شبکه سه سیما

پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم سریال بانوی عمارت

شروع فعالیت هنری

جالب است بدانید پانته آ سیروس قبل از اینکه بازیگر شود، یک نقاش حرفه ای است. او برای اولین بار در سال 1370 شروع به فعالیت در حوزه نقاشی زیر نظر استاد آیدین آغداشلو می کند و پس از آن فعالیت های هنری خود را در رشته نقاشی آبرنگ از سال 75 یا 78 با استاد جمال الدین خرمی نژاد ادامه می دهد.

او تا به امروز نمایشگاههای گروهی و انفرادی زیادی برپا کرده است. برای مثال نمایشگاه گروهی در گالری هنر گلستان در تابستان 83 و نمایشگاه انفرادی در گالری هنر جرجانی در پاییز 91


سایت جالب و شگفت انگیر پانته ,سیروس ,سریال ,بازیگری ,فعالیت ,تهران ,سریال بانوی ,بانوی سردار ,برای اولین ,فعالیت بازیگری ,گفته خودش ,سریال بانوی سردار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بورس را از صفر تا صد با ما یاد بگیرید. قالیشویی rningunti اجناس فوق العاده ورق شیروانی کرکره ای رنگی و گالوانیزه