ساعت دیواری نیکی نگین دار 2019

 

 ساعت دیواری نیکی نگین دار 2019

ساعت ديواري نيکي نگين دار 2019 سه شنبه 98/5/29
خريد پستي ساعت ديواري اينه اي گربه نقره سه شنبه 98/5/29
ساعت ديواري نگيني طرح درخت شکوفه بهاره 1399 سه شنبه 98/5/29
ساعت ديواري مدرن طرح نقش گل طرح ويکسون چهارشنبه 98/4/12
ساعت ديواري لوکس عقيق برنزي 2019 کاترينا دوشنبه 98/2/2
ساعت ديواري تيمي ناقلا مفيد مشکي کودکانه 1398 چهارشنبه 97/7/25

 

 

ساعت دیواری نیکی نگین دار 2019

نیکی ، یک داستان از عشق و علاقه پرندگان به لانه را روی دیوار روایت می کند . طراحی با الهام از طبیعت به دل هر بیننده ای می نشیند .

ساعت نیکی http://clockdivar.parsiblog.com/، بیشتر از یک ساعت دیواری ، یک تابلو یا نقاشی زیبا از طبیعت است که روی دیوار نقش می بندد . سالن پذیرایی و ستون های اتاق بهترین مکان برای جلوه ساعت نگین دار نیکی است .

این ساعت ، با بدنه کاملا براق در کنار نگین های کار شده انعکاس بالایی دارد . استفاده از متریال پلکسی گلاس براق ، با ویژگی هایی همچون فوق سبک بودن ، مقاومت در برابر نور شدید و ضربه ، ساعت نیکی را خاص کرده است .

 

صفحه اعداد نیکی کاملا خوانا بوده و با رنگ تضاد خود روی بدنه مشکی ، از هرجای خانه براحتی خوانده می شود . دور تا دور این صفحه نیز از نگین های ریز و درشت درخشان استفاده شده که ساعت را چشم نواز ساخته است .

 

جالبترین  بخش ساعت دیواری نیکی ، زنجیر و پرنده متصل به ساعت است . پرنده ها نیز با نگین کاری ، اطراف ساعت قابل نصب است . برای نصب پرنده ها ، چسب دو طرفه مخصوص نیز در بسته وجود دارد . این چسب ها قابل جابجایی بوده و به دیوار صدمه نمی زند .

 

 

ساعت دیواری لوکس ساعت دیواری تیمی ناقلا
ساعت دیواری مدرن ساعت دیواری نگینی پستی ساعت
ساعت دیواری

 

 

 ساعت دیواری لوکس عقیق برنزی ( 1 ) ساعت دیواری تیمی ناقلا مفید مشکی ( 1 ) ساعت دیواری مدرن طرح نقش ( 1 ) ساعت دیواری نگینی طرح درخت ( 1 ) پستی ساعت دیواری اینه ای ( 1 ) ساعت دیواری نیکی نگین دار ( 1 )

 

ساعت فانتزی نگینی نیکی دارای ضمانتنامه 3ساله می باشد . این ضمانتنامه در بسته ساعت موجود بوده و شامل : هرگونه شکستگی حین تحویل - خش و جوش در صفحه - تغییر رنگ در اثر نور شدید و رطوبت - نقص در موتور و اجزا آن می باشد .


گاه اینترنتی پوشاک هودی سویشرت زمستانی 2018 ساعت ,دیواری ,نیکی ,نگین ,ديواري ,بوده ,ساعت دیواری ,ساعت ديواري ,دیواری نیکی , ساعت ,نیکی نگین ,ساعت دیواری نگینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیامک مارکتینگ فروش و نصب بیلیارد 09128480393 خرید اینترنتی معرفی کالا فروشگاهی بیوگرافی عرفان آرمیک آموزش زبان انگلیسی انلاین اخبار و اطلاعات جامع و به روز طراحی سایت و سئو معرفی کالا فروشگاهی