تاخیری و اسپری تاخیری معتبر و جعلی را بشناسیم
عوارض و ناتوانی جنسی
امروزه مشکلات مربوط به انزال زودرنج و ناتوانی جنسی، عده ای از مردان را وادار به استفاده از تاخیری کرده است که مدت زمان نعوظ را افزایش داده و منجر به طولانی شدن رابطه ی جنسی، افزایش لذت و بهبود ارتباط زوجین می شود.

لازم است تا قبل از تصمیم به استفاده از این ابزارها که در قالب ، اسپری و یا کرم های تاخیری به بازار عرضه می شوند، مهم ترین نکات مصرف، عوارض و شیوه های استفاده را بدانید تا احتمال ایجاد مشکلات ناشی از مصرف را به حداقل برسانید.

با ادامه ی مطلب همراه باشید.

مهم ترین تاخیری موجود در بازار کدامند؟
های تاخیری با نام های مختلفی از جمله:

ویاگرا،
وگادول،
تادافیل،
واردنافیل،
اگزوتیک پلاس مارنیز،
جنسینگ پلاس اسی
آفرودیت،
پاروکستین،
سرترالین،
سیتالوپرام
و به بازار عرضه می شوند که ویاگرا یکی از معروف ترین آن هاست.

تجویز هیچ یک از های ذکر شده بدون نسخه ی پزشک امکان پذیر نیست چرا که استفاده از آن ها تنها در درمان انزال زودرس خلاصه نمی شود و درمان طیف وسیعی از اختلالات و مشکلات خلقی و اضطرابی را نیز شامل می شود.

به طور کلی این داروها در دو دسته طبقه بندی می شوند:

۱٫ تاخیری مهار کننده ی انتخابی باز جذب سروتونین:
سرترالین، فلوکسیتین، سیتالوپرام و پاروکسیتین از جمله این گروه هستند که از طریق افزایش سطح هورمون شادی در مغز، مشکلات مربوط به نعوظ را پوشش می دهند و تاثیرات آن ها در درمان زودانزالی ثابت شده است.

۲٫ های مهار کننده ی PDE5:
داروهایی مانند ویاگرا، تادافیل، وگادول، که در حقیقت انزال زودرس را درمان نمی کنند بلکه از طریق تاثر بر گشودگی عروق، سفت شدن آلت و توانایی مرد برای نعوظ مجدد پس از انزال زودرس را افزایش داده و از این طریق احساس بهتری را ایجاد می کنند.

مشاوره کودک - روش تربیت کودک | مشاوره رفتاری کودکان
مشاوره کودک - روش تربیت کودک | مشاوره رفتاری کودکان
2 دیدگاه /مرداد ۲۳, ۱۳۹۸
ادامه مطلب .
آیا داروهای گیاهی در درمان زودانزالی موثرند؟
تحقیقات انجام شده در خصوص درمان زودانزالی، تاثیر داروهای گیاهی در درمان را تایید نکرده است.

با این حال، دسته بندی های متعدد و متفاوتی از داروهای گیاهی برای درمان مشکلات جنسی عرضه شده است که استفاده از ان ها نیازمند احتیاط است.

انواع مختلفی از کرم ها و اسپری های تاخیری نیز وجود دارد که غالبا بدون نیاز به تجویز پزشک قابل استفاده هستند.
قبل از شروع به مصرف هر یک از موارد ذکر شده لازم است به سوال زیر پاسخ دهید.

کدام دسته از زودانزالی نیازمند استفاده از مواد تاخیری است؟
در صورتی که علت زودانزالی مرتبط با مسایل روانشناختی از جمله اضطراب، وسواس و یا افسردگی باشد، مصرف کرم ها و اسپری های تاخیری می تواند نقش درمان موقتی را داشته باشد اما هرگز نمی تواند جایگزین درمان های روانشناختی شود.

همچنین در صورت وجود مشکلات فیزیولوژیکی موثر بر انزال، لازم است تا از طریق مراجعه به اورولوژیست، نسبت به حل مساله ی اصلی اقدام کنید.

بنابراین مصرف اسپری و یا کرم های تاخیری به عنوان یک روش موقتی و کوتاه مدت توصیه می شود ومصرف های تاخیری بدون توصیه پزشک، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

لازم است بدانید که بسیاری از های تاخیری به دلیل تداخلاتی با سایر داروها، مستلزم احتیاط در مصرف هستند و استفاده ی خودسرانه از آن ها می تواند دردسرساز شود.

منبع :باید و نباید های تاخیری- مرکز مشاوره روانشناسی 


مشاوره جوان تاخیری ,درمان ,استفاده ,مشکلات ,مصرف ,اسپری ,انزال زودرس ,داروهای گیاهی ,تربیت کودک ,مشاوره رفتاری ,درمان زودانزالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوری از بهشت کارآموز کده matingame Ali Sohrabi Far مانکن جدید تعمیرات موبایل بهترین سایت