صدای رازآلودِ موسیقی معاصر در تِلِسک

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

صدای رازآلودِ موسیقی معاصر در تِلِسک - موسسه فرهنگی هنری باما


صدای رازآلودِ موسیقی معاصر در تِلِسک افزودن دیدگاه موسیقی هنر مشرق زمین، سرشار از ناگفته‌ها و راز و رمزهایی است که باید دوباره مزگشایی شود.
.

موسیقی معاصر ایران در کنسرت «گفتاگوی» شنیده شد


موسیقی ما - آنسامبل نیواک با نوازندگی «گلریز زربخش»، نوازندۀ ویلن و «ژابیز زربخش»، نوازندۀ ویلنسل در کنسرتی با عنوان «گفتاگوی» که تهیه‌کننده و مجری طرح آن موسسه نغمه سازخانه تهران بود، در تالار رودکی به صحنه رفت. در این کنسرت نوازندگان به اجرای آثاری از 9 آهنگساز معاصر .
.

بایگانی‌ها نشر تلسک | موسیقی ایرانیان


سه شنبه, 4ام دی 1397, By حمیده آلبوم سرود مردِ سرگردان با آواز پوریا اخواص منتشر شد. ولی پور در ادامه‌ پروژه‌های قبلی‌اش که آهنگسازی با نگاهی متفاوت بر اشعار شاعران معاصر است،‌ به اشعار شاعر بزرگ فارسی‌زبان، احمد .
.

اولین اجرای «رازآلود» در تالار رودکی | موسیقی ما


موسیقی ما - کوارتت زهی «رسپینا» که چندی است، فعالیت‌های خود را در زمینه موسیقی کلاسیک آغاز کرده، قصد دارد جدیدترین اجرای خود را 13 و 14 آذرماه در تالار رودکی روی صحنه ببرد. آرش اسدنژاد سرپرست و ویلنیست گروه با اعلام این .
.

انتشارات صدای معاصر - کتابچی


کتاب‌های انتشارات صدای معاصر به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب در کتابچی
.

آلبوم سرود مردِ سرگردان با آواز پوریا اخواص منتشر شد .


شایان ذکر است که آلبوم سرودِ مردِ سرگردان، اثر سیاوش ولی پور و آواز پوریا اخواص، توسط نشر تلسک منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر در بازار موسیقی .

فرد مطلب موسیقی ,معاصر ,صدای ,رازآلودِ ,آواز ,منتشر ,موسیقی معاصر ,رازآلودِ موسیقی ,آواز پوریا ,صدای رازآلودِ ,تالار رودکی ,رازآلودِ موسیقی معاصر ,صدای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرایش و زیبایی،پوست و مو،آرایش چشم دانشجو ???? My love super junior _ Eunhae ???? رها در باد تولیدی کیف کاغذ ستاره البرز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان لذت بازی کتابخانه عمومی شهید حقیقی گرمدره