آواز سیاوش مفیدی؛ عیدی به مخاطبان

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آواز سیاوش مفیدی؛ عیدی به مخاطبان


سیاوش مفیدی امشب و در شب عید قربان مهمان ما بود و آواز مشهور تاج اصفهانی بر اساس اثر ملک‌الشعرای بهار را تقدیم مخاطبان سینماآنلاین کرد.
.

آواز سیاوش مفیدی عیدی به مخاطبان سینماآنلاین


سیاوش مفیدی امشب و در شب عید قربان مهمان ما بود و آواز مشهور تاج اصفهانی بر اساس اثر ملک‌الشعرای بهار را تقدیم مخاطبان سینماآنلاین کرد. آواز سیاوش مفیدی عیدی به مخاطبان سینماآنلاین
.

آواز سیاوش مفیدی عیدی به مخاطبان سینماآنلاین - سینما .


سیاوش مفیدی امشب و در شب عید قربان مهمان ما بود و آواز مشهور تاج اصفهانی بر اساس اثر ملک‌الشعرای بهار را تقدیم مخاطبان سینماآنلاین کرد.
.

برنامه های تحویل سال ۹۸ و سریال های نوروزی - DESTANI.ir


اما در بخش پر طرفدار سریال‌ها نیز این شبکه یک مجموعه طنز را با نام «مر قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده، در ۱۵ قسمت به مخاطبان خود عیدی خواهد داد.
.

جزییات سریال‌های نوروزی و برنامه ویژه عید شبکه‌های مختلف .


نوروز هر سال، هر شبکه به فراخور آنچه طی سال‌ها رسالتش بود یا مخاطبان ویژه آن‌ها انتظار دارند، برنامه‌هایی را برای تحویل سال در نظر می‌گیرد. امسال نیز از شبکه‌های سراسری تا شما و نمایش نیز برنامه‌هایی را برای مخاطبان .
.

سریال‌های نوروزی و برنامه‌های تحویل سال در بهار ۹۸


رومه قانون - بیتا محسنی: زمستان امسال، آواز تازه‌ای نداشت. شهرِ خاکستری، خاکستری ماند. ردای سپید نپوشید و درسکوت و نوازش باد‌های استخوان سوزش، یخ بست.

فرد مطلب مخاطبان ,آواز ,عیدی ,سیاوش ,مفیدی ,سینماآنلاین ,آواز سیاوش ,مخاطبان سینماآنلاین ,سیاوش مفیدی ,مفیدی عیدی ,تقدیم مخاطبان ,آواز سیاوش مفیدی ,تقدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب جالب و باحال بلاگ فروشگاه دورفون کانال دوازدهم انسانی،کانال دوازدهم،گروه دوازدهم انسانی مدیریت دولتی تی تی لینک آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول)