جواب درست در برابر توهین و بی احترامی دیگران چه باید باشد؟ وقتی کسی به شما توهین می‌کند، شما چطور جواب بی‌ احترامی او را می‌دهید؟ بی‌احترامی از جانب دیگران در موقعیت های مختلفی اتفاق می‌افتد و مربوط به موقعیت خاصی نیست؛ مثلا ممکن است در محیط مدرسه، محل کار و یا خانواده مورد بی‌احترامی دیگران قرار بگیرید. اگر ندانید چه جوابی باید بدهید و چه واکنشی درست است یا شما نیز با پرخاشگری جواب بی‌احترامی دیگران را بدهید چیزی حل نمی‌شود. این اتفاق نه‌ تنها تنش را خاتمه نمی‌دهد بلکه باعث تشدید بی‌احترامی متقابل هم خواهد شد. در ادامه مطلب قصد داریم به نحوه برخورد صحیح با بی‌احترامی دیگران بپردازیم. این مسأله البته به میزان خودشناسی شما هم مربوط است و از مقولاتی است که می‌توانید با روانشناس متخصص درمیان بگذارید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه واکنش در برابر بی‌ احترامی دیگران می توانید با مشاوران مرکزمشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : جواب توهین | واکنش درست به بی احترامی و تحقیر دیگران


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی دیگران ,بی‌احترامی ,احترامی ,جواب ,درست ,توهین ,بی‌احترامی دیگران ,واکنش درست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | استریو آرام خرید عینک آفتابی چنل آشپزی به یاد پدر