بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 2D

وضعیت سیم : با سیم تکنولوژی خواندن: نوری - دو بعدی

معرفی بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 1D

بارکد خوان Solaris 7980g یکی از بارکد خوان های با کیفیت و قدرتمند محصول شرکت هانی ول است که با طراحی مدرن و منحصر به فرد و قابلیت های فراوان خود به یکی از بارکد اسکنر های پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.

این بارکد خوان از نوع رومیزی و یک بعدی است و برای اسکن بارکد تنها کافیست تا بارکد موجود بر روی کالا را در مقابل آن قرار دهید.

معرفی بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 1D

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D از سرعت بسیار بالایی در اسکن بارکد برخوردار بوده و برای استفاده در محیط های گاهی، انبارداری، داروخانه ها و. با حجم کاری سنگین می توان از آن استفاده کرد.

قابلیت اتصال به دستگاه POS و کشوی پول از دیگر ویژگی های بارکدخوان مدل Solaris 7980g است که باعث سریع تر و راحت تر شدن کار با این دستگاه می شود.

معرفی بارکدخوان هانی ول Solaris 7980g 1D

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D علاوه بر قابلیت اسکن بارکدهای یک بعدی موجود بر روی کالا، توانایی اسکن بارکد از روی صفحه نمایش گوشی موبایل و مانیتور را نیز داراست.

همچنین این بارکد خوان گاهی امکان اسکن و خواندن بارکدهای موجود بر روی کارت های شناسایی و پاسپورت را هم برای شما فراهم می آورد.

بارکدخوان نوری هانی ول Solaris 7980g 1D از لامپ LED در قسمت بالایی بدنه خود بهره می برد که استفاده از آن را در محیط های کم نور امکان پذیر می کند.

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D

دقت بسیار بالا در آن باعث شده تا دستگاه بارکدخوان مدل Honeywell Solaris 7980g 1D از توانایی قابل توجهی در اسکن بارکدهای یک بعدی مخدوش شده، رنگ و رو رفته و بارکدهای با فونت بسیار ریز برخوردار باشد.

از آنجا که ابعاد بارکد خوان سیمی هانی ول Solaris 7980g برابر با 148*152*85 میلی متر است، فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال خواهد کرد و می توان از آن در محیط های مختلف به سادگی استفاده کرد.

توجه داشته باشید که بارکد اسکنر هانی ول Solaris 7980g از نوع ثابت و رومیزی است و برای اسکن بارکدها نیازی نیست تا آن را مانند مدل های تفنگی در دست بگیرید و همین که بارکد کالا را روبروی این دستگاه قرار دهید، عمل اسکن و خوانش به سرعت انجام خواهد شد.

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D

اتصال بارکد اسکنر هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می شود و شما می توانید در صورت نیاز یک بارکدخوان دستی را نیز به آن متصل نمایید و بارکد کالاهای سنگین و حجیم را که امکان قرار دادن آنها در مقابل بارکد خوان وجود ندارد، اسکن نمایید.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه بارکد خوان هانی ول Solaris 7980g به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell Solaris 7980g 1D


ایده برتر پارسیان بارکد ,7980g ,solaris ,خوان ,هانی ,اسکن ,solaris 7980g ,بارکد خوان ,honeywell solaris ,رومیزی هانی ,خوان رومیزی ,honeywell solaris 7980g منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محمود کافی نت و مرکز چاپ پارس گروه فنی و کاردانش کامپیوتر مبارکه پیشگام رایان فت فست فت فیس دانلود آهنگ جدید و بروز