با گاه آنلاین لاکی همراه باشید

نسل جدید لاک

لاک آینه ای محبوبیت فراوانی در بین علاقه مندان مد و زیبایی دارد. به چند دلیل، برای خشک شدن نیاز به دستگاه UV ندارد و نحوه استفاده از آن آسان است. لاک آینه ای ظاهر زیبایی به ناخن می دهد که با داشتن پیگمنت بالا کیفیتی مثل پودر کروم دارد. از دیگر دلایل محبوبیت آن می توان به زمان کوتاه خشک شدن این لاک اشاره کرد. کیفیت تمامی برند های این نوع لاک رضایت بخش است پس اولین برندی که دوست داشتید را می توان انتخاب کرد. همچنین طیف رنگی بالای لاک آینه ای باعث شده انتخاب خوبی برای استایل های مختلف باشد. یک لایه از لاک پوشش قابل قبولی دارد و حداقل 3 الی 4 روز بدون لب پر شدن باقی می ماند. برعکس انواع لاک هایی که دیده اید باعث زرد شدن ناخن نمی شود و این نشانه کیفیت بالای این نسل جدید از لاک آینه ای است.

نحوه استفاده لاک آینه ای

بعد از اینکه با مانیکور به فرم دلخواه ناخن هایتان رسیدید بهتر است یک لایه لاک بیس بزنید ولی خیلی غلیظ نباشد. اگر در زدن لاک مرتب و تمیز مشکل دارید می توان از یک لایه مایع لاتکس استفاده کرد و آن را  بالای ناخن بزنید. سپس یک لایه تاپ کات بزنید تا بافت ناخن برای لاک اصلی آماده شود. در این مرحله یک لایه از لاک آینه ای را بزنید. مراقب باشید تا لاک به خوبی خشک شود برای جلوه بیشتر این لاک می توانید از یک لایه تاپ کات استفاده کنید.

 

لاک کروم یا آینه ای؟

لاک آینه ای، کیفیتی برابر لاک کروم دارد و اگر به دنبال یک لاک زیبا و براق در مدت زمان کوتاه هستید، لاک آینه ایانتخاب خوبیست. نحوه استفاده از آن آسان است و نیازی به رفتن در سالن های آرایشی نیست و با کمی دقت و حوصله لاک ناخن زیبا و درخشانی خواهید داشت. این لاک به مدت طولانی روی ناخن باقی می ماند که یکی از نقاط مثبت آن است. قیمت خوب و به صرفه آن باعث شده ارزش امتحان کردن را داشته باشد. لاک آینه ای سلامت ناخن را تضمین می کند همچنین بوی این لاک آزار دهنده نیست و به محض بستن در، بوی لاکی در هوا باقی نمی ماند.

محصولات گاه آنلاین لاکی

لاک آینه ای را به صورت آنلاین سفارش دهید و از آن لذت ببرید. در گاه آنلاین لاکی 12 مدل با رنگ های مختلف از این لاک موجود است. که در بخش لاک خارجی می توان آن ها را مشاهده کرد.

 

 

https://polishedbyleanne.com/swatches/one-night-stand-models-own

https://www.wikihow.com/Use-Mirror-Powder-on-Nails

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات گاه آنلاین لاکی


گاه آنلاین لاکی آینه ,ناخن ,لایه ,آنلاین ,لاکی ,استفاده ,آنلاین لاکی ,گاه آنلاین ,نحوه استفاده ,زمان کوتاه ,کروم دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت پزشکان فروشگاه اینترنتی با تخفیف ویژه خوشمزه ترین مزه ها نشر زیلان- شاهین پور (باغچقی) بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران نقطه سرخط معرفی سایت تکه کابل فناوری و طراحی پرورش فکر و طرز فکر و موفقیت فولاد صنعت