گاوصندوق خانگی گنجینه GS550

تعداد طبقه : 2 وزن : 185 کیلوگرم قطر بتن داخل درب: 80 میلی متر

مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق گنجینه GS550

شرکت صنعتی گاوصندوق گنجینه مهر پارس یکی از شرکت های باسابقه در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و درب های ضد انفجار است. از جمله محصولات این شرکت می توان به گاوصندوق GS550 اشاره کرد که در دسته گاوصندوق های نسوز قرار دارد.

این گاو صندوق در ابعاد 400 میلی متر عرض، 390 میلی متر عمق و 540 میلی متر ارتفاع و وزن 185 کیلوگرم عرضه شده و دارای 2 طبقه داخلی است.

مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق گنجینه GS550

ابعاد داخلی گاو صندوق کوچک گنجینه GS550 نیز برابر با 300 میلی متر عرض، 330 میلی متر عمق و 400 میلی متر ارتفاع است. با توجه به این ابعاد می توان گفت که این گاو صندوق گنجینه مهر پارس مدل GS550 محصولی سبک و مناسب برای استفاده های خانگی و شخصی می باشد.

از دیگر مشخصات فیزیکی و ظاهری گاو صندوق گنجینه GS550 می توان به قطر بتن داخل درب و قطر زبانه آن اشاره کرد که به ترتیب برابر با 80 و 25 میلیمتر است. رنگ درب و بدنه گاوصندوق گنجینه GS550 از نوع الکترواستاتیک کوره ای است و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و دمای زیاد دارد.

ویژگی های امنیتی گاو صندوق GMP GS550

گاو صندوق خانگی گنجینه GMP GS550 که از بهترین گاوصندوق های نسوز به شمار می رود، به مدت دو ساعت در برابر حریق با حرارت 1100 درجه را دارد و یکی از گاوصندوق های مستحکم موجود در بازار به شمار می آید.

ویژگی های امنیتی گاو صندوق GMP GS550

این گاو صندوق دارای محافظ قفل ضد سرقت و زبانه اضافه ضد سرقت نیز هست که باعث بالا رفتن میزان امنیت آن شده است. گاوصندوق نسوز گنجینه GS550 به رمز دیجیتال و رمز مکانیکی-گردشی متناسب با سفارش مشتری مجهز بوده و از بالاترین ضریب امنیت بهره می برد.

گاو صندوق خانگی گنجینه GMP GS550

زبانه به کار رفته در گاو صندوق خانگی گنجینه GMP GS550 از نوع فولاد آبکاری شده است. لازم به ذکر است که به دلیل فضای محدود درب و ابعاد کوچک محصول، گاو صندوق خانگی گنجینه GS550 فاقد درب بند اتوماتیک و چرخ می باشد.

گاو صندوق خانگی گنجینه GMP GS550

در ساخت گاو صندوق ضد سرقت گنجینه GS550 از ورقه های فولاد اس تی 37 روغنی استفاده شده و عمل خشک سازی بتن به کار رفته در درب آن از طریق کوره انجام شده است. شما می توانید در صورت نیاز از قابلیت سبک سازی بتن در گاو صندوق رمز دار کوچک GMP GS550 نیز بهره ببرید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه گاو صندوق می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با مشاره 73027-021 تماس بگیرید.

گاو صندوق خانگی گنجینه GMP GS550


ایده برتر پارسیان gs550 ,صندوق ,گنجینه ,گاوصندوق ,میلی ,خانگی ,گنجینه gs550 ,خانگی گنجینه ,صندوق خانگی ,گاوصندوق گنجینه ,ایده برتر ,صندوق خانگی گنجینه ,گاوصندوق گنجین? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | دنیای آپشن نقطه سر خط آموزش و مشاوره تحصیلی دیجیتال مارکتینگ آنلاین عکاس | علیرضا هنرمند فروشگاه ام آر کالا و خدمات دانلود اهنگ جدید نیکا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد