نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر خلاف سال گذشته که در دهه سوم تیر ماه منتشر شد امسال از اول مرداد ماه ما منتظر اعلام نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هستیم که به محض منتشر شدن در کانال اینستاگرام مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش اطلاع رسانی خواهیم کرد لطفا برای اطلاع عضو این کانال بشید.

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان دقیق اعلام نتایج، مدارک لازم، زمان حضور و مشاهده نتایج و کارنامه می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد با تلفن ثابت در تماس باشید.

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

تفاوت زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با استعداد های درخشان 98-99

زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی با مدارس استعدادهای درخشان مستقل از هم است و نتیجه قبولی در مدارس مذکور ینی مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان جداگانه اعلام خواهد شد.

سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 98-99 در سایت آزمون

 

نحوه دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی 98-99 به این صورت می باشد که دانش آموز در زمان اعلام نتایج برای دریافت کارنامه خود باید به سایت آزمون اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه نماید و بر اساس کد ملی و رمز عبور خود نتایج قبولی خود را مشاهده کند که در زیر شرایط قبولی و نکات مهم اعلام نتایج مدارس نمونه را توضیح خواهیم داد.


مشاوره تحصیلی نتایج ,مدارس ,نمونه ,اعلام ,دولتی ,زمان ,مدارس نمونه ,نمونه دولتی ,اعلام نتایج ,نتایج مدارس ,زمان اعلام ,مدارس نمونه دولتی ,نتایج مدارس نمونه ,اع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sidersit shop گالری اسپیناس باران در راه بزرگترین آرشیو کانتر استریک دلتنگی ما New Education دانلود فایل