مستضعفان بايد وارث اين سرزمين شوند و سر كار بيايند/ چشم محرومان به اين اموال دوخته شده و بايد اموال‌شان را پس بدهيم/ کسانی که اموالی از بنیاد در اختیار دارند، با زبان خوش پس بدهند.

اموال بنياد، مال ما نيست. مال مستضعفان است. كساني هم كه اموال بنياد را در دست دارند، اين پيام را مي‌گيرند و بايد اين اموال را پس بدهند و اميدوارم با زبان خوش پس بگيريم و ناچار به توسل به زبان ناخوش نباشيم.

 

گروه ی-رجانیوز: پرویز فتاح در مراسم تکریم  ومعارفه روسای بنیاد مستضعفان که با حضور مقام‌های کشوری از جمله حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در محل ساختمان این بنیاد برگزار شد، اظهار کرد: قصد نداریم جای دولت را بگیریم و نمی‌دانیم به چه علت مسائلی مطرح می‌شود که بنیاد قصد دارد جای دولت را بگیرد. بروید و فعالیت‌های بنیاد را روی ترازو قرار دهید و با دولت مقایسه کنید. به هیچ وجه چنین مسئله‌ای قابل قیاس نیست و بنیاد قصد ندارد به جای دولت فعالیت کند.   وی همچنین با اشاره به اینکه مسئله پنهانی در بنیاد مستضعفان وجود  ندارد، تصریح کرد: نهادهای بازرسی وجود دارند و ما از شفافیت استقبال می‌کنیم اما در عین حال نباید همه وقت مدیران ما به مسائل این چنین اختصاص یابد.   رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این که  ما نمک خورده امام خمینی (ره) هستیم و تا عمر داریم به ایشان دینمان باقی است گفت: باید به یاد شهدا باشیم چرا که سر سفره آنها نشسته‌ایم. بنده همین جا از حسن اعتماد مجدد مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین نسبت به این سرباز، بسیجی و خادم صمیمانه تشکر می‌کنم وبارها نیز اعلام کردم سرباز نظام هستیم و در هر سنگری که باشم سربازی می‌کنم چرا که سنگرها عوض می‌شوند اما مرام سربازی تغییر نمی‌کنند.  

فتاح ادامه داد.

 


بصیرت بنیاد ,مستضعفان ,اموال ,دولت ,فتاح ,زبان ,بنیاد مستضعفان ,مقام معظم ,پرویز فتاح منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب وکارانلاین فروشگاه اینترنتی پرستیژ خدمات دارالترجمه ها آنتالیا امـــلاکـــــ کـــلــبــه دفتر کامپیوتری سون دانلودستان