کینگ دل

  • کرم شارک پاور

    کرم تاخیری shark power

    کرم شارک پاور اصل

    شارک پاور

    شارک پاور چیست

    طریقه مصرف کرم شارک پاور

    عوارض کرم شارک پاور

    عوارض کپسول شارک

    شارک پاور

    شارک چیست

    کرم دوقلوی شارک پاور

    کرم شارک

    کرم شارک پاور

    کرم شارک پاور آبی

    کرم شارک پاور اصلی

    کرم شارک پاور قرمز

    معرفی کمپانی سازنده

     

    شرکت INVERMA کمپانی است که بیش از ۶۶ سال است که در زمینه تولید محصولات موضعی برای روابط شویی فعالیت می نماید. دفتر مرکزی این کمپانی در نزدیکی هامبورگ واقع شده و به خاطر محصولات با کیفیت نام تجاری آن در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات این کمپانی طیف وسیعی از محصولات شامل: روغن های حاوی آب و سیلی (در روان کننده با آلوئه ورا و …)، زیبایی ، لوازم آرایشی و محصولات موضعی جنسی برای مردان می باشد.

     

    تمام محصولات INVERMA با توجه به استانداردهای کیفیت مدرن تولید و کنترل می شوند. انتخاب مواد اولیه و کنترل کیفیت آنها برای اطمینان از اینکه مصرف کننده محصولات جنسی موثر با کیفیت بالا را اری کند از اصول این شرکت می باشد. به خصوص در مورد ایمنی استفاده از محصولات INVERMA بالاترین الزامات وجود دارد. همه محصولات از نظر پوستی “بسیار خوب” مورد آزمایش قرار گرفته و برای چندین دهه آزمایش شده و نمره قبولی گرفته است.

     

     

     

    کرم شارک پاور معروف به کرم شارک (ه) دارای دو نوع مختلف است که به رنگ آبی (Shark power) و نوع دیگر قرمز رنگ (Shark super power) که هر دو محصول دارای طرفداران فراوان بوده و تاثیرات مختلفی دارند. از این رو این دو محصول در یک پک دو تایی توسط داروخانه سبحان ارائه می شود. این محصول ساخت شرکت اینورما (INVERMA) کشور آلمان می باشد و دارای دارای تاییدیه رسمی از CE اتحادیه اروپا می باشد و با مجوز بدون نیاز به نسخه ارائه می گردد.

     

     

    افزایش دهنده مدت و میزان نعوظ (راست شدن الت ) بصورت بسیار دلچسب و شیرین . افزایش دهنده حجم منی و میزان پرتاب منی در هنگام انزال ( بدلیل دارا بودن مواد مغذی و گیاهان تقویت کننده ) و همچنین میزان بالای ویتامین E موجود در شارک پاور که از طریق پوست الت براحتی جذب سلول های الت می گردد.

     

     

     

    کرم شارک پاور آبی

    قیمت : 500,000 ریال

     

     

    کرم گیاهی 2 عددی شارک پاور اصل

    قیمت : 800,000 ریال


    بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

     

     


مگنا ار ایکس شارک ,پاور ,محصولات ,دارای ,کیفیت ,inverma ,شارک پاور ,افزایش دهنده ,محصولات inverma ,پاور عوارض ,shark power منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انواع لوازم خانه و آشپزخانه فروشگاه gtf2 وبلاگ پرشین ترک 8mp3 اکشن شاپ آ یک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ دانستنی ها/سریال/کنکور/ورزشی فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب