دریافت فایل

 جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب آسیب شناسی جنسی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf کتاب آسیب شناسی جنسی تالیف کیومرث ارجمند قجور می باشد این فایل شامل 196 صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از گاه سایت اری و دانلود نمایید.

پيشگفتار

آسيب شناسي جنسي با تكيه بر دستاوردهاي علمي روانشناسي به توصيف ماهيت رفتار جنسي نابهنجار و تبيين آن م ي پردازد. رفتار جنسي از ديدگاه هاي مختلف علمي تعريف شده است .
زيست شناسي، رفتار جنسي را هر نوع رفتاري كه احتمال يكي شدن اسپرم و تخمك را افزايش دهد، تعريف مي كند. در دهه هاي اخير، متخصصين بهداشت روان تلاش كرده اند كه قيدوبند توليد
مثل را از تعريف رفتار جنسي جدا ساخته، مفهومي مستقل براي آن بيابند . امروزه، فقط در خدمت توليد م ثل نيست،

در ارتباط با مسائل جنسي ذكر چند نكته لازم و ضروري مي نمايد:

بوده و جزء « تابو » -1 نوشتن و حرف زدن از مسائل و مشكلات جنسي در بسياري از جوامع محسوب مي شود و در برخي اظهارنظرها و مطالب نوشته شده در اين زمينه هم « خطوط قرمز »
و گاه ي اوقات سفسطه و مغلطه ديده مي شود كه مسائل « ارزش گذاري اخلاقي » ،« خلط مبحث »و مباحث علمي، ديني، عرفي، خرافي و . با يكديگر آميخته شده و خواننده نمي داند از بين اين
مباحث كداميك را بايد انتخاب كند و از بين آنها كداميك درست است .

باورهاي منفي زيادي در ارتباط با وجود دارد كه ريشه در عوامل فرهنگي و تربيتي داشته و نتيجه جزء توليد احساس گناه، ترس و اضطراب، چيز ديگري نيست.
-2 شيوع مشكلات جنسي در جامعه ي ما چندان هم پايين نيست و


بلاگی برای یو فایل جنسي ,فایل ,رفتار ,تعريف ,مسائل ,جنسی ,رفتار جنسي ,شناسی جنسی ,ترین فایل ,آسیب شناسی ,کتاب آسیب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خردستان نقطه سرخط تقویت حافظه Rfast دانلودستان دانلود آهنگ و فیلم مهرشاد ابوالقاسم کریمی