نمی‌شود واژه آخرالزمان بیان شود و به‌یک‌باره فکر نظم و قانون را به ذهن آورد، هر چه می‌شود در کوچه‌پس‌کوچه‌های ذهن به آن رسید، یک هرج‌ومرج بی‌وقفه و بی‌رحم است که هر چه باقی‌مانده است را با سرعتی عجیب به چنگال نابودی می‌کشاند. سری بازی Rage شروع طوفانی در این مورد داشت و نشان داد که می‌توان گیم پلی را برای رسیدن به هیجانی خالص سرعت بخشید. این بار Avalanche Software که متخصص بازی‌های جهان باز است و همچنین استودیو id Software که سلطان شوترهای اول‌شخص است دست‌به‌دست هم داده‌اند و با Rage 2 برگشته‌اند. به دنیای از خشونت و هرج‌ومرج وارد شوید و کارناوالی از کشت و کشتار به راه بیندازید و هر چه دستتان می‌رسد را تنها با اشاره دست نابود کنید. آخرالزمان اینک اینجاست!

یک سیارک بی‌همه‌چیز به زمین دوست‌داشتنی ما خورده است و 80 درصد از انسان‌های بامحبت آن را به بهشت فرستاده است! حالا آمار انسان‌ها در سراشیبی سقوط قرارگرفته است و تازه وقتی دنیای دوروبرمان نابودشده است، یاد این افتاده‌ایم که چقدر مزه خون انسان‌ها خوب است و بگذارید حسابی به‌حساب آن‌ها برسیم! گروهی تشنه خون با ماشین‌های خفن در حال گشت زنی هستند و می‌خواهند با هر راهی که باشد رهبر این دنیا شوند و بالاخره تنها خودشان زنده بمانند. در این‌سو Walker آخرین بازمانده جنگجویان و تهدیدی برای این کله خراب‌هاست و وقتی‌که خانه‌اش نیز توسط آن‌ها به درک واصل می‌شود، تازه می‌فهمد که خشونت قانون شماره یک این دنیاست و انگار چنین آدم‌هایی محبت سرشان نمی‌شود و زبانشان این تفنگ خوش‌رنگ و دوست‌داشتنی و چند گلوله در مغزشان است.

او خودرویی عجیب برای خود دست‌وپا می‌کند و با چشمانی گریان و تشنه انتقام، دست‌به‌کار بزرگی می‌زند و این بار رگ دیوانگی‌اش بالا زده و کسی جلودارش نیست. باید با هر آنچه در دست دارید به جنگ گروه‌های دیوانه بشتابید و تک‌تک آن‌ها را به جمع اسکلت‌های پیرامونشان اضافه کنید. گیم پلی بازی به حدی سرعتی است که باور نمی‌کنید چطور در حال پرواز با ماشین خود، یک تریلی بنزین را منفجر کرده‌اید و در آخر نفس‌ن خدا را شکر خواهید کرد که هنوز زنده هستید. محیط Rage 2 سرشار از المان‌های غنی و داستان‌های عمیق است و هر جا را نگاه کنید، سوسویی از دنیای قدیمی و صلح را مشاهده می‌کنید.

Rage 2 تمام در مورد خشونت است و به شما یاد خواهد داد که برای زنده ماندن باید دست به هر کاری بزنید و ترحم دیگر واژه‌ای احساسی و متعلق به بزدل‌هاست. در طول بازی مأموریت‌های جذابی پیش روی شما قرار می‌گیرد و تمرکز زیادی روی گان پلی و تیراندازی صورت گرفته است و به‌طورقطع احساس خوبی هنگام ترکاندن یک ماشین تادندان‌مسلح خواهید داشت. تنها انسان نیست که جلوی راه شماست و هیولاهای عجیب‌وغریبی سد راه هستند. بازی‌های کمی پیدا می‌شوند که بتوانند تیراندازی داخل ماشین را به این دقت و جذابیت طراحی کنند و مواظب خودتان باشید که آدرنالین بیشتر از حد خود به رگ‌های شما تزریق نشود.

فیلم هالیوودی Mad Max دنیای عجیبی را به تصویر کشیده بود و شاید Rage 2 ادامه خوبی برای آن باشد و در بسیاری از نقاط به همان المان‌های فیلم وابسته باشد. تیراندازی در این بازی غافلگیرکننده است و با یکی از سلاطین اکشن اول‌شخص روبه‌رو هستید. دیگر نیاز به زیاده‌گویی نیست و کافی است که استارت ماشین را بزنید و تفنگ دوست‌داشتنی‌تان را روی سر دشمن نشانه بگیرید و شروع به کارناوالی از خشونت و خون و مرگ کنید. Rage 2 روح تازه‌ای در قالب خسته شما خواهد دمید.


گیم پلید rage ,بازی ,ماشین ,خشونت ,دنیای ,تیراندازی ,بازی rage منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خريد میز فن خنک کننده لپ تاپ LED تاشو 2019 فناوری بروز جهان مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس) آنلاین کشکول علمی سهراب آکادمی موسیقی سرنا رز پرفیوم اینجا همه چی هست