مجموعه آموزش بافتنی مبتدی اولین پارت از دوره آموزش گام به گام بافتنی است که شامل 3 بخش و بیش از 1300 دقیقه فیلم آموزشی با زبان انگلیسی می باشد و آموزش های اولیه و انواع بافت را با استفاده از دو میل و قلاب آموزش می دهد. این مجموعه به تمامی مبانی بافتن کاموا پرداخته و اصول اولیه را به همراه نکات حائز اهمیت که منجر به بافتی صحیح و زیبا می گردد را به گونه ای دقیق و واضح ارائه می کند. مجموعه آمورش بافتنی مبتدی شامل نحوه بافت دومیل به شکل (توری، یکنواخت، موری چپ، راست مدرن، چین چسبیده به هم در انواع گوناگون، لانه زنبوری، مورب شکسته، ورقه ای، پروانه ای) و آموزش های اولیه بافت با دو میل و قلاب نظیر اتصال به وسیله سه سوزن، بافت با دستگاه لوم، بافتنی به صورت شماره بافی، قلاب بافی برای کلاه بون، قلاب بافی شال، قلاب بافی کلاه کنچیتا، قلاب بافی طرح روی کلاه و . می باشد.

 

 

•مجموعه آموزش بافتنی مبتدی برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش بافتنی مبتدی مناسب تمامی هنردوستان و علاقه مندان به بافت کاموا می باشد و افراد با مشاهده ویدیو های این مجموعه از نحوه سر انداختن دانه ها و سپس نحوه بافت به صورت گام به گام مطلع می گردند. با توجه به آموزش های ارائه شده در این پارت مربیان عزیز با داشتن تجربه کاری می توانند همانند مبتدیان از آموزش های مجموعه آموزش بافتنی مبتدی بهره کافی را ببرند. از آنجایی که بافت کاموا با قلاب مانند هنر قلاب بافی می باشد این مجموعه می تواند پیش نیاز بسیار خوبی برای علاقه مندان به قلاب بافی باشد. در بافتنی به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و کامواهایی با ضخامت مختلف باعث شده تا همچنان این هنر دارای کارآموز باشد و در اغلب آموزشگاه ها شاهد آموزش آن باشیم.

 

•چرا آموزش بافتنی مبتدی را فرابگیریم؟ 

بافت کاموا یکی از هنر های پر سابقه و جذاب می باشد که مورد توجه بوده و افراد به خصوص بانوان' >بانوان عزیز همیشه دستی در این هنر زیبا داشته و دارند. حتی در سال های گذشته این هنر در مدارس تدریس می شده و نمونه هایی از جمله دستکش، جوراب، شال گردن و . را به دانش آموزان آموزش می داده اند. امروزه با پیشرفت مد در همه زمینه ها از جمله بافتنی، شاهد نمونه های بسیار زیبایی می باشیم که توسط کامواهای مختلف و مرغوب در انواع مدل ها بافته شده است. تقریبأ اکثر لباس های دوخته شده با هر مدل را می توان توسط کاموا بافت. همچنین این هنر نیز آرامشی بی نظیر را به هنرمند بخشیده که باعث می گردد روز به روز به طرفداران و علاقه مندان این هنرافزوده گردد بنابراین با توجه به همه موارد ذکر شده، یادگیری هنر بافتنی به عنوان یکی از هنر های کارآمد در زندگی افراد می باشد.


118فایل بافت ,آموزش ,بافتنی ,قلاب ,بافی ,کاموا ,قلاب بافی ,بافت کاموا ,علاقه مندان ,مجموعه آموزش بافتنی ,نحوه بافت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

News World owenalhbr30 Strona وبسایت مرکزی چت/آسان چت/کلبه چت ساسان مارکت سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour اجتماعی صیغه یابی وبرنامه بهترین اخبار ایران