پايگاه خبري «هيل» که نزديک به کنگره آمريکا است گزارش داده ايران به يک ابرقدرت پهپادي تبديل شده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم، پايگاه خبري «هيل»، نزديک به کنگره آمريکا در يادداشتي نوشته ايران در حال تبديل شدن به يک ابرقدرت پهپادي است. اين پايگاه خبري نوشته ايران در حال ايجاد زرادخانه‌اي از پهپادهاي بومي است.
نشريه اطلاع‌رساني کنگره آمريکا به خبري از خبرگزاري تسنيم در تاريخ 21 تيرماه مبني بر اينکه «نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با استفاده از پهپادهاي مهاجر6 و بمب‌هاي قائم مواضع تروريست‌ها در کردستان عراق را در هم کوبيد» استناد کرده و مي‌نويسد: «تهديد پهپادهاي ايران فقط به آب‌هاي ساحلي ايران يا کشورهاي همجوار با آن محدود نمي‌شود».«هيل» به سخنان «سيد حسن نصرالله»، دبيرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرده و نوشته اين گروه گفته در جنگ آتي با اسرائيل از پهپادهايش استفاده خواهد کرد. نصرالله در سخنراني هفته گذشته گفته که حزب‌الله صاحب پهپادهاي جديد و پيشرفته است. به‌نوشته اين پايگاه، حزب‌الله براي اولين بار از پهپادهاي «مرصاد» خود استفاده کرد.
رسانه آمريکايي استفاده متحدان ايران در منطقه از پهپادهاي پيشرفته را تهديدي براي آمريکا و متحدانش ارزيابي کرده و نوشته است: «به‌نظر مي‌رسد فناوري پهپادي ايران پيشرفته‌تر مي‌شود. ايران از دهه 1980 اقدام به ساخت نيرويي از پهپادهاي بومي کرده است».لازم به ذکر است که قدرت پهپادي جمهوري اسلامي ايران، مورد توجه بسياري از تحليلگران مسائل دفاعي و امنيتي در نظام بين الملل قرار گرفته است. اين روند، پس از سرنگوني پهپاد غول پيکر و مدرن گلوبل هاوک توسط ايران تشديد شده است.


کشکول عناوین مذهبي ، فرهنگي وی پهپادهاي ,پهپادي ,استفاده ,کرده ,خبري ,آمريکا ,پايگاه خبري ,ابرقدرت پهپادي ,کنگره آمريکا ,پهپادهاي بومي ,پهپادي تبديل ,ابرقدرت پهپادي تبديل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان borocharkh شرکت طراحی دکوراسیون اُراکو almassite text-love خرید محصولات گرنداستریم دانلود فیلم سینمایی و سریال