آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

 

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

 

 

آموزش ساخت عروسک های روسی - آموزش ساخت عروسک های روسی

در رابطه با دوخت انواع عروسک های روسی آنچه اهمیت ویژه ای دارد نحوه برش و اتصال قسمت های مختلف است که مجموعه آموزش عروسک های روسی به طور کامل این مباحث را پوشش داده است. همچنین مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی ایده هایی متفاوت از انواع عروسک های روسی نمدی با مدل و مو و نوع لباس متفاوت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

آموزش ساخت عروسک های روسی - آموزش ساخت عروسک های روسی

برای شروع کار نمد دوزی به پارچه تریکو، توپک یونولیتی، پارچه کشباف برای کفش، کلاه و کت، چرم مصنوعی یا نمد، چسب حرارتی، سیخ چوبی (سیخ جوجه کباب) و تریشه اشبالت نیاز دارید که نحوه استفاده از هر کدام به صورت کامل در مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی شرح داده شده است. عروسک های روسی به دلیل زیبایی و جذابیت ویژه ای که دارند علاقمندان فراوانی داشته و افراد بسیاری به دنبال فراگیری نحوه دوخت و ساخت این نوع از عروسک ها می باشند.


118فایل عروسک ,روسی ,ساخت ,آموزش ,دوخت ,کامل ,ساخت عروسک ,آموزش ساخت ,انواع عروسک ,روسی آموزش ,دوخت انواع ,دوخت انواع عروسک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هواداران فرزاد فرزین davidq8 local پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سلطان نصیر شارژهمراه اول دراویش رویال دانلود تخفیف بسیج دانش آموزی خواهران نورآباد آگاهترین