حدود شش روز قبل بازارهای ارز دیجیتال طی 2 تا 5 ژوئن در طول 2 ژوئن تا 5 ژوئن از بین رفتند، اما شرکت های تجارتی موفق به ضبط برخی از این تلفات در طول هفته گذشته شدند. در حال حاضر قیمت های نقطه ای هسته بیت کوین (BTC) بین 7،625-7،700 دلار در هر BTC و قیمت امروز 2.2٪ پایین است. BTC دارای مجموعهای از بازار سرمایه در حدود 136 میلیارد دلار در این روز یکشنبه و 16 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی است. دومين بازار ارزيابي بزرگ متعلق به اتروم (ETH) است، اما ETH در 24 ساعت گذشته 4.6 درصد از دست داده است.

به روز رسانی بازار: قیمت های Crypto سینک پیدا کردن سطح پشتیبانی جدید

یک ETH برای 232 دلار در هر سکه مبادله می کند و ارزش کل بازار این آخر هفته ها 24.7 میلیارد دلار است. پس از ETH، موج دار شدن موج (XRP) است که امروز 6.2٪ کاهش یافته است و در هفته نیز 12.9٪ است. یک واحد از XRP در زمان انتشار برای 0.38 دلار معامله می شود. در نهایت، لیتکوین (LTC) توانست بیت کوین پول نقد (BCH) را از موقعیت بازار چهارم بازار برساند چرا که بازار LTC تنها 0.9٪ است. هر LTC برای 114 دلار در هر سکه مبادله می کند و LTC دارای ارزش بازار حدود 7.09 میلیارد دلار است.
اقدامات بازار Bitcoin Cash (BCH)


کسب و کار الکترونیک بازار ,دلار ,میلیارد ,قیمت ,هفته ,ژوئن ,میلیارد دلار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلوکس فايل . وبگاه تفریحی ایماب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تمام حرف های نگفته ام روستای خوراوند همه چی موجوده تولید و نصب میز بیلیارد 09197633820 تابلو ، تابلو سازی ، تابلو چلنیوم ، تابلو سازی چلنیوم کانال دهم انسانی ، کانال دهمی ها ، کانال کلاس دهم انسانی ، کانال پایه دهم انسانی