برچسب ضد سرقت: امروزه پیشرفت های تکنولوژی با کمک نده ها برای کنترل کالاهای داخل گاه از طریق برچسب ضد سرقت عرضه می شود. در حال حاضر، در بیشتر گاه ها، دروازه گاه وجود دارد. و صاحبان گاه، با نصب برچسب ضد سرقت بر روی کالاهای خروجی ناخواسته، کالا و کالا را. این روش در سراسر جهان به عنوان یک روش قابل اعتماد و ارزان برای جلوگیری از سرقت و جعل کالا استفاده می شود. برچسب های تولید شده توانایی تکثیر و کپی کردن ندارند و به نوعی استاندارد هستند.

برچسب و برچسب امنیت و امنیت بالا نشان دهنده یک تصویر سه بعدی است که توسط لیزر تولید می شود و به عنوان یک تگ برچسب گذاری می شود. برچسب های ضد سرقت دارای برنامه های مختلف هستند و می توانند محصولات مختلفی از جمله مایعات، اشیاء فلزی، لوازم جانبی کامپیوتر، اشیای تزئینی، لوازم آرایشی، لباس های کودکان، لباس های نه و مردانه و غیره را پشتیبانی کنند.

برچسب ضد سرقت کالا


برچسب ضد سرقت

در اغلب موارد، مشاهده شده است که در برچسب ضد سرقت آنها یک بارکد را نصب کرده اند، که به شکل بارکد حمل می شود، به برچسب ضد سرقت. برچسب ضد سرقت در انواع مختلف موجود است، از جمله ضد سرقت برچسب ضد سرقت AM و RF ضد سرقت برچسب.

گیت گاهی am


این لایه ها از لایه های مختلف لایه ای از یک غلاف پلاستیکی با فرکانس حدود 58 کیلوهرتز تشکیل شده است. روش استفاده از آنها این است که آنها باید بر روی سطح صاف چسباندارند و نباید انحنای آن را داشته باشند، زیرا آنها به هر دلیلی منحنی هستند، هیچ کارکردی نشان نمی دهند. این نوع برچسب ها از انواع مختلف استفاده می کنند و مهمترین کاربرد این است که آنها به عنوان دروازه ضد سرقت در گاه های عطر و لوازم آرایشی استفاده می شوند.

گیت گاهی rf


جلوگیری از سرقت از گاه همیشه برای صاحبان گاه مهم تر است و استفاده از روش هایی برای جلوگیری از سرقت همیشه نگرانی بسیاری از مدیران است. با پیشرفت تکنولوژی، این مشکل حذف شده است و همواره دارای ضد سرقت RF با فرکانس کاری 8.2 مگاهرتز بوده و می تواند در انواع گاه ها از جمله گاه های پوشاک، خوراک، کتاب ی ها، گاه های مواد غذایی و . استفاده شود .


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس برچسب ,سرقت ,گاه ,استفاده ,انواع ,لایه ,سرقت برچسب ,انواع مختلف ,برای جلوگیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طبيعت را زیبا باید دید دانلود فیلم و سریال خارجی xar هشتگ: آموزش دانلود آموزش | دانلود ویدیو آموزشی | دانلود پروژه های رایگان کتابز