اجاره خودرو برای کویر گردی

اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره خودرو ارزان حدود یک چهارم مساحت کشور ایران را کویر ها تشکیل داده اند از این رو کشور ایران جزء گروه کشور های گرم و خشک دنیا قرار گرفته است. تور های کویر گردی یکی از پر طرفدارترین تور ها میان علاقه مندان به هیجان و طبیعت گردی است که به طور سالانه در بخش های مختلف ایران برگزار می شود. یکی از آسان ترین و به صرفه ترین روش ها برای سفر به کویر اجاره خودرو های آفرود (منظور از خودرو های آفرود، خودرو های کلاس شاسی بلند یا SUV است) می باشد. در واقع سفر با خودرو های آفرود یکی از شاخه های جدید طبیعت گردی می باشد که در سال های اخیر به شدت مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و طبیعت گردی قرار گرفته است. از آن جایی که خودرو های آفرود آسیب زیادی به بافت های گیاهی می رسانند، بسیاری از طبیعت گردان، کویر ها را برای سفر های آفرودی انتخاب می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با بهترین و بکر ترین کویر های ایران برای کویرگردی با خودرو های اجاره ای آشنا شوید.

اجاره خودرو برای تور کویر مرنجاب

کویر زیبای مرنجاب واقع در استان اصفهان است و دارای تپه های بلند و پوشیده از شن، جنگل های تاق و دریاچه های نمک زیبا می باشد. این کویر از بخش شمالی به دریاچه ی زیبای آران و بیدگل، از بخش جنوبی به شهرستان آران و بیدگل، از بخش شرقی به پارک ملی کویر و از بخش غربی به دریاچه نمک حوض مره و حوض سلطان و کویر مسیله متصل می شود. از آن جایی که کویر مرنجاب دارای تپه های شنی زیادی است، برای سفر با خودروهای  اجاره ای آفرود مقصدی بسیار مناسب محسوب می شود. لازم به ذکر است بدانید بهترین زمان برای سفر به کویر مرنجاب نیمه دوم سال یعنی از مهر ماه تا فروردین ماه می باشد. کویر مرنجاب به دلیل جاذبه های گردشگری متنوع هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به خود می بیند. مرنجاب بی شک یکی از زیباترین مقصد ها برای تور کویر گردی در ایران است.

 

اجاره خودرو برای تور کویر مصر

کویر مصر و کویر مرنجاب دو مورد از محبوب ترین کویر ها میان طبیعت گردان و علاقه مندان به تور های کویر گردی هستند. کویر مصر در استان اصفهان و حد فاصل دو شهرستان خور و جندق قرار گرفته است. از جمله جاذبه های دیدنی کویر مصر می توان به پوشش گیاهی درختان نخل و گز، تپه های شنی و نیزار مصر اشاره داشت. بر اساس موارد ذکر شده کویر مصر نیز یکی از مناسب ترین مکان ها برای سفر های آفرودی می باشد از این رو می توانید با مراجعه به شرکت های اجاره خودرو و ارائه مدارک مورد نیاز، خودرو آفرود مورد نظرتان انتخاب نموده و سفرتان را آغاز کنید. البته ناگفته نماند تور های کویر گردی تنها محدود به سفر با خودرو های آفرود نیست و بسیاری از آن ها با اتوبوس دربستی نیز برگذار می شوند از این رو اجاره اتوبوس نیز یکی از راه های به صرفه برای سفر به کویر های زیبای ایران می باشد.

 

انواع کویر در ایران

 

کویر مصر

کویر مرنجان

کویر خر و بیابانک

کویر ورزنه

کویر زردگاه

کویر متین آباد

 

 

 

مطالب مرتبط :

سفر مرنجاب را در اردیبهشت از دست ندهید

اجاره خودرو ارزان برای تور های مسافرتی


اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی کویر ,خودرو ,اجاره ,گردی ,مرنجاب ,آفرود ,اجاره خودرو ,کویر مرنجاب ,کویر گردی ,خودرو برای ,طبیعت گردی ,اجاره خودرو ارزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای پرندگان دانستنی های سیستم اعلام حریق wings آسمان شراره نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار رویارویی با واقعیت