توان مصرفی

این مشخصه، رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه پولیش و همچنین مصرف برق آن دارد. همانطور که می دانید دستگاه های پولیش، عمل پولیش کردن را به وسیله برق انجام می دهند. توان مصرفی دستگاه های پولیش از مهم ترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. توان این دستگاه ها، همانند سایر دستگاه های الکتریکی با واحد وات مشخص می شود. در نظر داشته باشید که هرچه توان دستگاه بیشتر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیشتر است.

سرعت گردش

سرعت گردش آزاد یکی از ویژگی های مهم دستگاه های پولیش است. این سرعت با واحد دور در دقیقه یا rpm مشخص می شود. هرچه سرعت چرخش دستگاه پولیش بیشتر باشد، شما با سرعت و کیفیت بهتری می توانید عمل پولیش کردن سطوح مختلف را انجام دهید.

 

شرکت های سازنده

شرکت های مختلفی دست به تولید دستگاه های پولیش زده اند که برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. روپس (rupes)، فلکس (Felex)، ماکیتا(Makita) و. از جمله برند های مشهور در زمینه ساخت دستگاه های پولیش هستند.

برای مشاهده محصولات دیتیلینگ حرفه ای به بخش دیتیلینگ حرفه ای گاه گنجی پخش مراجعه کنید.

سایر ویژگی های دستگاه پولیش بدنه خودرو

قابلیت تنظیم سرعت:

سرعت بسیاری از دستگاه پولیش های معمولا متغیر است و به صورت گستره ای از سرعت مشخص می شود، مثلا سرعت یکی از این دستگاه ها بین ۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه قرار دارد. شما می توانید برای کنترل آسان تر و انجام پولیش دقیق تر سرعت را به دلخواه تغییر دهید.


نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی دستگاه ,سرعت ,پولیش ,توان ,ویژگی ,مشخص ,سایر ویژگی ,سرعت گردش ,پولیش کردن ,توان مصرفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای بهاری مکتب راهنما وب 25 گروه کنکور پیشگامان برتر 23 مهر تولدمه نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز كتابخانه عمومي دليران تنگستان آباد