موبوگرام - تلگرام طلایی - هاتگرام

 

معرفی نسخه های غیر رسمی تلگرام ایرانی

موبوگرام ، تلگرام طلایی و هاتگرام سه نسخه غیر رسمی از تلگرام هستند که اخیرا توسط تیم های برنامه نویسی داخل کشور طراحی و توسعه یافته اند. این نسخه های غیر رسمی از تلگرام از همان رابط API تلگرام اصلی استفاده می کنند و از این لحاظ هیچ تفاوتی با تلگرام اصلی ندارند.

مسنجرهای موبوگرام ، تلگرام طلایی و هاتگرام در واقع نه تنها هیچ کم و کاستی نسبت به تلگرام اصلی ندارند بلکه با داشتن امکانات فراوان و بی نظیر همچون قابلیت ورود با حالت روح، امکان خواندن پیام ها بدون تیک خوردن، نمایش کانال ها ، مخاطبین ، گروه ها و . هر کدام در یک تب جداگانه و ده ها قابلیت فوق العاده دیگر یک سر و گردن بالاتر از تلگرام اصلی هستند.

این مسنجرها بعد از فیلتر شدن تلگرام در داخل کشور از محبوبیت بسیار زیادی در ایران برخوردار شدند و هم اکنون مورد استفاده میلیون ها کاربر ایرانی می باشند.


وبلاگ تخصصی موبایل و کامپیوتر تلگرام ,رسمی ,نسخه ,اصلی ,ایرانی ,طلایی ,تلگرام اصلی ,تلگرام طلایی ,اصلی ندارند ,داخل کشور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت خلوتی فارغ از هیاهوی شهر ???????????????????? ???????????????????????????????????? دانلودینا اس ام اس سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1402 پشتیبانی مشتری آموزش تعمیر لپ تاپ