پاورپوینت (اسلاید) تصمیم گیری در بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 39


بخشی از متن:
در اصطلاح بازاریابی، هر محصولی زمانی موفق خواهد شد که بتواند ارزش و رضایتی را تحویل ار هدف بنماید. ار از بین محصولات مختلف، آن محصولی را انتخاب می نماید که بیشترین ارزش و نهایتاً رضایت را برای مشتری به ارمغان می آورد.
ارزش به معنی نسبت داده ها و ستاده های مشتری است، یعنی نسبت بین آن چیزی که مشتری از دست می دهد و در مقابل آن، چیزی را به دست می آورد.

فهرست مطالب:
بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
يك سيستم ساده بازاريابي
تعریف بازاریاب
پنج شرط یک مبادله
روابط و شبکه ها
کانالهای بازاریابی
کانالهای ارتباطی
کانالهای توزیع
کانال های
سطوح رقابت
محیط بازاریابی
آمیخته های بازاریابی
4Cمشتری
4P نده
چهار جزء تشكيل دهنده آميزه بازاريابي
فلسفه های بازاریابی
تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول
تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول
عوامل مؤثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول
اهداف بازاریابی مؤسسه
4نوع از مهمترین بازارها
موارد مهمی که در تصمیمات مربوط به توزیع کالا باید مد نظر مدیران باشند
علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی
دانلود فایل

فایل های پاورپوینت تصمیم ,بازاریابی ,مشتری ,مورد ,ارزش ,فایل ,تصمیم گیری ,اسلاید تصمیم ,پاورپوینت اسلاید ,پاورپوینت اسلاید تصمیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در بهشت انجمن علمی پژوهشی مهندسی عمران و نقشه برداری دانشگاه پيام نور استان بوشهر موزیک سازان مشاوره درسی کتاب وب خاله