Image result for ‫درباره گوگل‬‎

خدمات گوگل 

جست‌وجوي اطلاعات، پست الكترونيك (رايانامه)، گفت‌وگوي آنلاين (چت)، خواننده خوراك (فيدريدر) از مهم‌ترين اين خدمات هستند اما خدمات گوگل به اينها منتهي نمي‌شود. گوگل ده‌ها سرويس مختلف را براي كاربران عرضه مي‌كند.
مثلاً Google Docs ابزار بسيار سودمند آنلايني است که جايگزين خوبي براي ورد و اکسل مايکروسافت محسوب مي‌شود.

 

 

اشتراک

همه‌جا هم در دسترس است و مي‌توانيد اسنادتان را بسادگي به اشتراک بگذاريد و بطور گروهي آنها را ويرايش کنيد.
گوگل‌ارث (GoogleEarth) كه براي مشاهده كره زمين و مكان‌هاي مختلف آن بصورت مجازي است.


Google Analytics

سرويس آمار بازديد سايت گوگل (Google Analytics)، ابزاري بسيار کامل است. هر نوع اطلاعاتي در مورد بازديدکنندگان سايت‌تان که بخواهيد به شما مي‌دهد. اکثر شهرهاي ايران را مي‌شناسد و بازديدکنندگان‌تان از هر شهري را به شما اطلاع مي‌دهد.

 

گوگل دسک‌تاپ


گوگل دسک‌تاپ، ابزار جست‌وجوي داخل رايانه شخصي شما که تمام فايل‌هاي داخل رايانه‌تان را بسرعت و مانند جست‌وجوي اينترنت براي‌تان مي‌يابد. کافي است آن را نصب کنيد و به آن فرصت بدهيد تا فايل‌هاي داخل رايانه شما را شناسايي کند. گوگل دسک‌تاپ در کنار موتور جست‌وجوي خود، امکانات بسيار جالب ديگري به نام Gadget هم دارد که شامل انواع ابزار کاربردي و سرگرمي جالب مي‌شود.

 

Google Translator


مترجم گوگل (Google Translator) متون شما را به 36 زبان مختلف مي‌تواند ترجمه كند.
خدمات گوگل محدود به اينها نيست و شامل موارد بيشتري در حوزه خريد و ، پاسخ به سؤالات و . مي‌شود.
گوگل علاوه بر اينها سايت‌هاي زيادي را هم خريداري كرده است. سايت‌هايي كه كاربران زيادي در آنها فعاليت مي‌كنند. مثلاً يوتيوب (Youtube) سايتي است كه كاربران مي‌توانند فيلم‌ها را در آن به اشتراك بگذارند. اين سايت توسط گوگل خريداري شده است.
وجه اشتراك اين سايت‌ها و خدمات مختلف در تعداد بسيار كاربران‌شان است. كاربراني كه اكنون با كلمه كاربري (Account) كه در گوگل دارند از خدمات اين سايت‌ها بهره‌مند مي‌شوند.


 

رايگان؟!


همه موارد بالا از خدمات مفيدي است كه گوگل به كاربران خود مي‌دهد اما آيا تا به حال اين سؤال برايتان پيش آمده كه اين همه خدمات، چرا براي شما "رايگان" عرضه مي‌شود؟


همه ما شنيده‌ايم و مي‌دانيم كه انجام اين كارها براي گوگل هزينه زيادي دارد. سرمايه‌گذاران بزرگي بايد پول خرج كنند، مهندسان زيادي در حوزه‌هاي مختلف بايد دورهم جمع شوند، قطعات فني زيادي مثل سرورها و چيزهاي ديگر بايد ساخته شده و در كنار هم قرارگيرند تا چيزي به عنوان گوگل و خدمات آن در صفحه مرورگر ما عينيت پيدا كند.

موفق باشید

 


niketablighat.ir گوگل ,خدمات ,google ,زيادي ,بسيار ,كاربران ,فايل‌هاي داخل ,google translator ,داخل رايانه ,گوگل دسک‌تاپ ,google analytics منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت iranjess نوین قالب(دانلودکده) armandnet.com فروشگاه اینترنتی بازار رویا سلامت بدن، رژیم لاغری گل سنگ آپشن خودرو | گندم کار