امروزه مسئله امنیت در هتل ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به اسن دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل های مکانیکی درزدی و گم شدن اشیا در هتل ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

اما شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که به چه دلیل امنیت قفل کارتی و هتلی بیشتر از قفل های مکانیکی است؟ و این قفل ها چه ویژگی هایی دارند که باعث شده تمامی هتلداران به سمت استفاده از این قفل ها کشیده شوند؟ در این نوشته شما را با برخی از مهمترین ویژگی های این محصول آشنا خواهیم کرد تا در صورتی که قصد و استفاده از این قفل ها را دارید بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

یکی از مهمترین ویژگی های تمام قفل الکترونیکی ها این است که گزارش کاملی از تردد درون اتاق را مشخص میکنند. یعنس با توجه به کارتی که به مسافران داده میشود میتوان مشخص کرد که چه فردی در چه زمانی وارد اتاق شده است.

با استفاده از این قفل ها میتوان برای افراد مختلف مانند کارکنان هتل و مسافران دسترسی های مختلفی را تعیین کرد، این کار میتواند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری نماید.


دانستنی ها استفاده ,ویژگی ,مسافران ,کارتی ,مهمترین ,دلیل ,مهمترین ویژگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ندارییی فردین دانلود بــــــــــــاهار نـــویـــــــس ! اف تی سنتر، تخصصی ترین مرکز آموزشی Rank2Game دانلود طرح های رایگان معرفی کالا فروشگاهی کانون آگهی و تبلیغات اوج هنربرتر