کولر گازی سامسونگ 50000 مدل AF50MS

برچسب مصرف انرژی: A شرایط کارکرد: معتدل و حاره ای نوع کمپرسور: روتاری ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 50000 BTU/h

معرفی کولرگازی سامسونگ AF50MS

کولرگازی ایستاده سامسونگ Samsung AF50MS از کولرهای با ظرفیت 50000 BTU/h است که برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است. این کولر گازی ایستاده قابلیت انجام هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش را دارد.

ظرفیت بالا و قدرت خنک کنندگی سریع کولر گازی سرد و گرم سامسونگ مدل AF50MS باعث شده که این محصول برای تهویه سالن ها و اتاق های بزرگ در هتل ها، بانک ها، گاه ها، رستوران ها، دفاتر اداری، سالن های پذیرایی، مساجد و . و در مساحت 70 تا 100 متر مربع کاملا مناسب باشد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AF50MS

کولرگازی سامسونگ 50000 دارای یونیت خارجی و داخلی است که پنل داخلی آن در داخل سالن قرار می‌گیرد (باید توجه داشت که پنل داخلی را نمی‌توان حمل و جابجا کرد) و پنل خارجی باید در فضای بیرون نصب گردد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی Samsung AF50MS

ابعاد یونیت داخلی در کولر گازی سامسونگ AF50MS برابر با 1850x610x400 میلیمتر بوده و وزن این یونیت 46 کیلوگرم است. یونیت خارجی در کولر گازی ایستاده بزرگ از ابعاد 1128x932x375 میلیمتر و وزن 105 کیلوگرم برخوردار است.

این کولر گازی ایستاده خانگی دارای یک صفحه نمایش لمسی است که رابط کاربری کولر را تامین می کند.

مشخصات فنی اسپلیت ایستاده سامسونگ Samsung AF50MS

مشخصات فنی اسپلیت ایستاده سامسونگ Samsung AF50MS شامل گاز مبرد R22 و کمپرسور اینورتر دیجیتال می باشد که تهویه مطبوع و تسهیل گرمایش و سرمایش با عملکرد مناسب این کمپرسور ممکن می شود.

  اسپلیت سامسونگ AF50MS به وسیله کمپرسور و مبدل حرارتی با کارایی بالا تهویه مطبوع وخنک کنندگی سریع را فراهم می کند. گرمایش با حدکثر ظرفیت 50000 و سرمایش با ظرفیت 50000 انجام می شود. 

کولر گازی اسپلیت ایستاده AF50MS تا دمای محیطی 54 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند.

مشخصات فنی اسپلیت ایستاده سامسونگ Samsung AF50MS

حداکثر فاصله یونیت داخلی و خارجی کولر گازی اینورتر ایستاده می تواند 22 متر باشد و اختلاف ارتفاع 15 متر را نیز تحمل می کند.

 کولر گازی 50 هزار ایستاده مدل AF50MS جهت دهنده باد خروجی بالا و پایین خودکار نیز دارد که هوای خنک را به همه قسمت های سالن می رساند.

کولر گازی ایستاده سامسونگ میراژ 50000 Samsung Mirage AF50MS تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در رده A قرار دارد.

کولر گازی ایستاده سه فاز برای انجام عملکرد خود به برق سه فاز نیاز دارد.

ویژگی های بارز کولر گازی ایستاده اینورتر سامسونگ Samsung AF50MS

یکی از ویژگی های بارز کولر گازی ایستاده 50000 سامسونگ، سيستم ميکروب زدای پنج مرحله ای می باشد. همچنین از فیلتر Full HD نیز بهره مند می باشد که می تواند تا 60 درصد گرد و غبار و باکتری های حساسیت زا را به خود جذب کند.

کولرگازی سامسونگ مدل AF50MS از قابلیت Auto Shutter  نیز برخوردار است. این ویژگی باعث می شود دریچه های خروجی هوا به طور خودکار باز و بسته شوند. بنابراین تنها زمانی که کولر روشن است، دریچه ها بطور کامل باز می مانند و با خاموش شدن کولر دریچه ها بسته می شوند. بدین ترتیب از ورود گرد و غبار به داخل محیط یونیت کولر گازی جلوگیری می شود که نیاز به کاورهای مخصوص پوشاندن دریچه ها نیست.

ویژگی های بارز کولر گازی ایستاده اینورتر سامسونگ Samsung AF50MS

وجود تیغه ضدخوردگی و پوشش محافظ فین از زنگ زدگی و خوردگی قطعات و جمع شدن و رشد باکتری ها در یونیت این کولر گازی اینورتر سامسونگ جلوگیری می کند و بدین ترتیب عمر آن را افزایش می دهد.

کولر گازی ایستاده سامسونگ میراژ 50000 Samsung Mirage AF50MS

کولر گازی اینورتر دار دارای سیستم راه اندازی خودکار و یک تایمر 24 ساعته برای تنطیم زمان روشن شدن و خاموش شدن کولرهای آن است.

عملکرد کولر گازی ایستاده سامسونگ میراژ 50000 Samsung Mirage AF50MS را می توان با استفاده از سیستم های هوشمند کنترل کرد.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت و دریافت قیمت کولرهای گازی ال جی می توانید با واحد  ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.


ایده برتر پارسیان کولر ,گازی ,af50ms ,سامسونگ ,samsung ,یونیت ,کولر گازی ,گازی ایستاده ,ایستاده سامسونگ ,samsung af50ms ,سامسونگ میراژ ,گازی ایستاده سامسونگ ,ایستاده سامسونگ م منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به وب گروه خدماتی پایدارپوشش خوش آمدید. وبلاگی با موضوع خیریه ها Sandrajtz72 home گروه تلگرام فتوشاپ و کورل پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان لونه مدرسه سایبری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجناس فوق العاده