درمان زخم بستر با روش قطعی و سریع با پماد عسل کیمیا که هر چه سریع تر اقدام کنید تا خطرات احتمالی از شما دور شود.

زخم بستر، که بطور دقیق تر زخم های فشاری نامیده میشوند، مناطقی از پوست و بافت هستند که فشار پایدار روی آن، معمولا فشار ناشی از تخت یا صندلی چرخدار، سبب آسیب شده است. این فشار گردش خون قسمت های آسیب پذیر بدن شما، بخصوص پوست باسن، هیپ و پاشنه را قطع میکند. بدون جریان خون کافی، بافت آسیب میبیند.

عوامل خطر زخم بستر

اگر بخاطر یک بیماری حاد، آسیب و یا بی حسی  حتی برای یک دوره کوتاه مثل بعد از یک عمل یا حادثه توانایی حرکت بدن خود از دست داده باشید، میتوانید دچار زخم بستر شوید. اما افرادی که با آسیب نخاعی زندگی میکنند بیشترین خطر ابتلا را دارند. از آنجا که آسیب عصبی این موارد اغلب دائمی است، فشار روی پوست و سایر بافت ها ادامه دارد.

در این حالت میزان گردش خون کاهش یافته و پوست نازک میشود، هر دوی این موارد باعث آسیب بیشتر به بافت و تشدید مشکل میشوند. و از آنجا که آسیب نخاعی باعث کاهش و یا از بین بردن حس میشود، سیگنال های حسی را که به شما میگویند موقعیت خود را عوض کرده یا زخم بستر در حال پیشرفت است را دریافت نمیکنید.

اگر شما نمیتوانید بعضی از قسمت های بدن خود را بدون کمک به هر دلیلی حرکت دهید، یک یا بیشتر از این عوامل ممکن است خطر ابتلا به زخم بستر را افزایش دهد: سن بالا، پرستاری نامناسب، لاغری و سوء تغذیه، سیگار کشیدن، سایر بیماری ها مثل دیابت.

آیا زخم بستر باعث مرگ خواهد شد ؟

زخم هایی که به عنوان زخم های بستر یا فشاری شناخته میشوند، باعث مرگ صد ها نفر در سال میشوند. زخمهای بستر زمانی که بیمار بستری توسط پرستار دست به دست نمیشود و یا تشک مخصوص به آنها داده نمیشود با احتمال بیشتری ایجاد میشوند.

درمان زخم بستر با روش قطعی و سریع میتوانید از بهترین پماد ، پماد کیمیا استفاده کنید تا بهترین نتیجه ی قطعی را بگیرید و بیمار خود را از مرگ و زجر کشیدن نجات دهید.

برای سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به بخش سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و یا با مراجعه به بخش داروخانه ها نمایندگی های شهر خود را ببینید. 


کیمیا سدید دارو آسیب ,بستر ,پماد ,باعث ,فشار ,بافت ,سفارش پماد ,پماد کیمیا ,آسیب نخاعی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کیان صنعت پاسارگاد استاد و مدرس سیستم اعلام حریق گرمایش برودت پارس روز زیبا برای همه آیلار چت ، ایلار چت دنیای رسانه 24 مووی | 24movie ساخت و قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.