بارکد خوان زبرا DS457

پایه: دارد تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS457

به طور کلی بارکد مجموعه ای از خطوط عمودی سیاه رنگ می باشد که معمولا بر روی زمینه ای سفید چاپ شده که با استفاده از دستگاهی به نام بارکد خوان شناسایی شده و قیمت کالا مشخص می گردد.

بارکد خوان دستگاهی الکترونیکی است که با استفاده از تابش نور به بارکد کالاها اطلاعات را اسکن کرده و ذخیره می کند. سرعت اسکن کردن بارکد خوان در مدل های متنوع متفاوت می باشد. همچنین این محصولات از نظر مکانیسم و تکنولوژی به دو گروه بارکد خوان لیزری و نوری تقسیم می گردد.

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS457

همانطور که از اسمش پیداست این بارکد خوان گاهی در گاه های زنجیره ای گرفته تا انبار ها و مراکز مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

در این قسمت در مورد بارکد خوان زبرا Zebra DS457 که سری دیگری از اسکنرهای صنعتی زبرا است و مزایای ان توضیحاتی را خواهیم دارد.

مهم نیست که بارکد کالای شما بر روی کاغذ چاپ شده باشد یا بر روی محصول، این بارکدخوان اسکنی سریع و دقیق را برای شما فراهم می کند.

بارکد خوان زبرا Zebra DS457

بارکد خوان زبرا Zebra DS457 برای نصب در محل هایی که با محدودیت جا رو به رو هستند ایده آل است این دستگاه را می توان در هر جایی نصب کرد و نگران کمبود جا نبود.

از ویژگی های قابل توجه که برای بسیاری از کاربران مهم می باشد سرعت بالا آن است که برای حجم زیادی از کالا ها مناسب است.

با استفاده از آن می توان بارکد اسکن شده را از طریق گوشی تلفن، رایانه و غیره برای کاربر ارسال کند.

بارکد خوان زبرا Zebra DS457

بارکد اسکنر زبرا مدل Zebra DS457 دارای تکنولوژی خواندن لیزری بوده و قابلیت خواندن بارکدهای 1D و 2D را دارد.

با توجه به ابعاد 2.92*5.84*6.2 سانتی متری که دارد برای هر محیطی مناسب است و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و این بارکد خوان مناسب گاه با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شرکت ایده برتر پارسیان به  انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای  بارکد خوان بی سیم با واحد این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان زبرا Zebra DS457


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,زبرا ,ds457 ,zebra ,استفاده ,بارکد خوان ,خوان زبرا ,zebra ds457 ,زبرا zebra ,ایده برتر ,زبرا zebra ds457 ,تکنولوژی خواندن لیزری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه قرآن پژوهان عترت فاطمی فروش لوازم تابلو سازي اندیشه دانلود فیلم و سریال Play Tv بالبینگ دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال ویلم در اقلیم شعر و شاعری ووگل - دریچه ای رو به آینده