واتساپ هم مثل سایر نرم افزارهای پیام رسان برای جلب رضایت کاربران ، علاوه بر نسخه موبایل دارای نسخه های دسکتاپ و وب هم هست ، اما بر خلاف سایر نرم افزارها که استفاده از نسخه وب و دسکتاپ شان ، تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعال سازی است ، برای استفاده از این نسخه ها و دسترسی به حساب کاربری تان ، باید QR کد واتساپ را اسکن نمایید.

اگر سراغ این نسخه ها رفته باشید حتما متوجه شده اید که برای اسکن QR کد واتساپ نیاز به نسخه موبایلی این برنامه دارید تا کدی که برای شما نمایش داده شده است را با کمک دوربین نرم افزار واتساپ اسکن کنید. علاوه بر این برای استفاده از نسخه وب و دسکتاپ واتساپ باید اینترنت تلفن همراه تان هم وصل باشد و در صورتی که اینترنت قطع باشد چه ، اینترنت وای فای و جه اینترنت دیتا دیگر دسترسی به نرم افزار حتی از طریق نسخه وب و دسکتاپ نیز امکان پذیر نیست ، بعد از اسکن QR کد واتساپ ، یکی از نکات جالب دیگری که وجود دارد این است که در صورت کم بودن شارژ تلفن همراه یا واتساپ به شما آلارم می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن QR Code واتساپ به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/1113/چگونگی-اسکن-QR-Code-در-واتساپ.html

 

 

 


سیمابین نسخه ,واتساپ ,اینترنت ,اسکن ,دسکتاپ ,code ,چگونگی اسکن ,تلفن همراه ,برای استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. همه چی موجوده دستگاه تولید فیلتر هوا تبیین تعمیرگاه کولر گازی و پکبج روزبه mobin-Film آشپزی و غذا های مدرن