معرفی بهترین سایت های اشتراک ویدئوی ایرانی

متاسفانه خیلی از دوستان برای اشتراک ویدئوی خود فقط از سایت های معروف یوتیوب و آپارات استفاده می کنند. البته شکی در این نیست که این دو سایت جزء بهترین سایت های اشتراک ویدئو در دنیا هستند ولی باید بدانید در کشور ما سایت های خوبی در زمینه اشتراک ویدئو فعالیت می کنند که ترافیک بسیار بالایی دارند و همچنین دارای رتبه الکسای خوبی در ایران هستند که اکثر افراد از آن ها غافل هستند. در ادامه این مقاله بهترین سایت های اشتراک ویدئو ایرانی را بهتون معرفی می کنم.

راستی با عضویت در این سایت ها و وارد کردن آدرس سایت خود در فیلد نام وب سایت در قسمت تکمیل مشخصات کاربری می توانید یک بک لینک برای سایت خود دریافت کنید. اگر هم نمی خواهید ویدئویی را آپلود کنید اشکالی ندارد شما تنها با عضویت در این سایت ها در کمتر از 5 دقیقه می توانید برای سایت خود بک لینک بگیرید. به همین سادگی!

 

آپارات

سایت اشتراک ویدیو آپارات

بدون شک آپارات بهترین سایت اشتراک ویدیو در ایران است که استفاده از آن برای اشتراک ویدیوها به شدت توصیه می شود. آپارات با تعداد بازدیدکنندگان بالایی که در روز دارد فرصت خوبی را به شما داده است تا کسب و کار خود را به صورت رایگان به مخاطبان خود معرفی کنید. همچنین آپارات فرصت خوبی را در اختیار برنامه سازان قرار داده است تا بتوانند کارهای خود را به مخاطبان خود بیشتر نشان دهند.

از توضیحات اضافی در مورد این سایت پرهیز می کنم و شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنم : آیا در آینده آپارات جای تلویزیون را خواهد گرفت؟

با عضویت در آپارات و به اشتراک گذاری ویدئوهای خود می توانید بازدیدکنندگان زیادی را در روز به سایت خود هدایت کنید. فراموش نکنید حتما توضیحات مربوط به کانال خود را تکمیل کنید تا علاوه بر دریافت بک لینک برای سایت خود مخاطبانتان هم به راحتی بتوانند وارد سایت شما شوند.

یکی از بهترین و جدیدترین مزیت های آپارات امکان قرار دادن ویدیو به صورت لایو و زنده است. همچنین شما می توانید کانال آپارات خود را به صورت رسمی و تایید شده از سوی آپارات ثبت کنید. برای این کار ارائه مدارک تشخیص هویت الزامی است.

از دیگر مزیت های آپارات می توان به قرار دادن ویدیو به صورت 360 درجه اشاره کرد که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از این قابلیت در آپارات رو نمایی شد.

یکی از معایب آپارات کم کردن حجم ویدیو بعد از آپلود آن است. ویدیوها در آپارات با کیفیت HD یا 1080 آپلود نمی شوند. یعنی اگر هم ویدیوی HD در آپارات آپلود کنید کیفیت اش پایین می آید. نهایت کیفیت در آپارات 720p است.

 

نماشا

سایت اشتراک ویدیو نماشا

یکی دیگر از سایت های خوب اشتراک ویدئوی ایرانی نماشا است که پا به پای آپارات پیش می رود. هدف اصلی راه اندازی سایت نماشا جلب رضایت مخاطبانش و ایجاد محیطی دوستانه است. در نماشا می توانید ویدئو ها رو به صورت طبقه بندی شده در موضوعات مختلف انتخاب و تماشا کنید.

از ویژگی های خوب این سایت می توان به آپلود ویدئو از سایر سایت های اشتراک ویدئو، کاهش حجم ویدئوها بدون افت کیفیت، داشتن سرورهای حرفه ای و قدرتمند در ایران، آپلود ویدئوهای 360 درجه اشاره کرد.

همچنین امکان آپلود ویدیو با کیفیت 1080p بر خلاف آپارات در نماشا امکان پذیر است.

از معایت نماشا می توان به عدم داشتن اپلیکیشن موبایلی، نداشتن امکان پخش زنده ویدیو، عدم کسب درآمد با آپلود ویدیو و سرعت پایین encode هنگان آپلود ویدیو اشاره کرد.

شما با عضویت در این سایت و تکمیل مشخصات کاربری خود می توانید یک بک لینک فالو برای سایت خود دریافت کنید.

جالب است بدانید صاحب امتیاز سایت های بلاگ اسکای، پیکو فایل و نماشا یک شخص است. همانطور که بارها دیده اید اکثرا این سایت ها به صورت مبادله ای با هم تبلیغ می کنند.

 

تماشا

سایت اشتراک ویدیو تماشا

یکی دیگر از بهترین سایت های اشتراک ویدئو در ایران سایت تماشا است که با وجود رتبه الکسای خوب در ایران فکر می کنم خیلی ها تا الان اسمش رو نشنیده اند. تماشا با هدف ایجاد بستری امن و سالم جهت اشتراک محتواهای ویدئویی راه اندازی شده است.

از ویژگی های منحصر به فرد این سایت می توان به داشتن سرورهای قدرتمند و پر سرعت، آپلود ویدئو از آدرس بدون کاهش حجم، ایجاد کانال با قابلیت شخصی سازی، ارائه ویدئوها در ژانرهای مختلف برای کاربران اشاره کرد.

با عضویت در این سایت و تکمیل مشخصات کاربری خود هم می توانید یک بک لینک فالو برای سایت خود دریافت کنید.

 منبع : همیاروب


آکادموزیک سایت ,آپارات ,اشتراک ,آپلود ,ویدیو ,نماشا ,برای سایت ,بهترین سایت ,اشتراک ویدئو ,مشخصات کاربری ,آپلود ویدیو ,تکمیل مشخصات کاربری ,اشتراک ویدئوی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای سوپر مارکت | خرید اینترنتی | فروشگاه آنلاین سلام مووی مدرسه سایبری fooladsell فروشگاه لوله و اتصالات فولادستان فقط برای تو می....