قیمت یک سیخ جگر چند؟

  • قیمت یک سیخ جگر چند؟

    خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه ندگان دل و جگر و قلوه گفت: بنابر روال سال‌های گذشته میزان تقاضای این محصولات در ماه مبارک رمضان کاهش یافته و این در حالی است که میزان ذبح و عرضه جگر در بازار نیز با افت همراه بوده است.

    غلامحسین شیرازی در رابطه با آخرین وضعیت کسب و کار در واحدهای عرضه دل، جگر و قلوه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان عموماً میزان تقاضا در این صنف کاهش می‌یابد و فعالیت واحدها از اذان مغرب تا اذان صبح تأثیری بر افزایش تقاضا ندارد.

    رئیس اتحادیه ندگان دل و جگر و قلوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان تقاضا برای گوشت به شدت کاهش یافته و این موضوع عاملی شده تا میزان کشتار کاهش یابد، با کاهش میزان کشتار میزان عرضه جگر در بازار کاهش می‌یابد.

    وی ادامه داد: امید است میزان ذبح دام بعد از ایام ماه مبارک رمضان افزایش یابد تا بر عرضه جگر در بازار افزوده شود و این در حالی است که قیمت جگر در بازار تغییری نداشته است.

    شیرازی با بیان اینکه قیمت هر کیلو جگر گوسفندی ۹۰ هزار تومان و جگر گوساله ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان است، یادآور شد: قیمت هر سیخ جگر، دل و قلوه تغییری نداشته و به واحدهای صنفی اعلام شده تا هر سیخ از این اقلام به وزن ۲۵ گرم را به قیمت ۳۵۰۰ تا ۴,۰۰۰ تومان عرضه کنند و به درخواست مشتری با افزایش هر ۵ گرم به وزن گوشت، ۵۰۰ تومان بر قیمت محصول افزوده شود.

 


اخبار سایت بلگ بیست قیمت ,میزان ,کاهش ,عرضه ,تومان ,بازار ,مبارک رمضان ,میزان کشتار ,تغییری نداشته ,کاهش می‌یابد ,هزار تومان ,رئیس اتحادیه ندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تاریخ ترور game.world بهترین سایت سفارش کیک GALAXY GAMERS درد مهارت آموزی_19 سینا فخری