همزن گوشت صنعتی در صنایع غذایی، مانند پردازش گوشت، غذای آماده، آشپزخانه های بزرگ، صنایع غذایی حیوانات و برنامه های کاربردی بی شماری، نیاز به توازن خوب و حتی مخلوطی از توده ها وجود دارد. ماشین آلات همزن گوشت مطابق با آخرین ایمنی مواد غذایی و دستگاه الزامات و استانداردها. توجه ویژه به ایمنی عملیاتی صورت می گیرد.

مخلوط کننده یک وسیله یا مکانیزمی است که با حرکت دادن یا تکان دادن چیزی را به حرکت می اندازد. آسیاب های صنعتی عبارتند از ماشین آلات مورد استفاده در صنایع که محصولات را در صنایع شیمیایی، مواد غذایی، دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی پردازش می کنند.

برای محصولاتی که برای مخلوط کردن با دست دشوار است، مخلوط کن صنعتی می تواند به کارتان آید. همچنین در زمان صرفه جویی می کند.

میکسر حرفه ای برای انواع مختلف گوشت و ادویه جات ترشی جات، موجود در اندازه های مختلف برای هر نوع نیاز. قابل اعتماد، آسان برای برچیدن، تمیز کردن و دوباره جمع آوری، آنها ایده آل برای مراکز پردازش گوشت، مراکز پردازش گوشت خوار، سوپر مارکت ها و گاه های بزرگ هستند.

عوامل متعددی وجود دارد که بر ترکیب مناسب گوشت تاثیر می گذارد، با این وجود سخت است که اطلاعات زیادی در مورد تکنولوژی تجهیزات مخلوط کردن گوشت پیدا کنید. بسته به نوع گوشت مورد استفاده و نوع محصول تولید شده، باید چندین مورد  از جمله اثر مخلوط کننده های مختلف را در نظر بگیرید.

مخلوط کردن همزن باعث سرعت بخشیدن به فرآیند مخلوط کردن، کاهش زمان مخلوط مورد نیاز برای تولید مخلوط یکنواخت می شود، که در هنگام سعی در مخلوط کردن بسیاری از مواد غیر گوشتی به گوشت بسیار مهم است. این کاهش زمان مخلوط نیز باید باعث کم شدن چربی در محصولاتی شود که در آن تعریف ذرات مهم است. علاوه بر نوع همزن زمان و دمای مخلوط نیز در استخراج پروتئین مناسب، تعریف ذرات و بافت نهایی محصول بسیار مهم است. 

 

لینک منبع1 لینک منبع2 لینک منبع3


بازرگانی رحیم زاده مخلوط ,گوشت ,مورد ,زمان ,پردازش ,صنعتی ,مخلوط کردن ,مراکز پردازش ,کاهش زمان ,زمان مخلوط ,تعریف ذرات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مارکت سنتر ایرانیان Iran Site فروشگاه کالا شهر unsterblich آشپزباشی دانستنی های درباره گردشگری و سفر فانتوم تندیس خیال