(خرگوش جوجو)اخبار سینماو تلویزیوناخبار فیلمجدیدترین اخبار سینما و تلویزیونجدیدترین اخبار سینماو تلویزیونسریالفیلممجله هنرمندان

سرانجام کمپانی فاکس سرچلایت تاریخ اکران فیلم Jojo Rabbit به کارگردانی تایکا وایتیتی و با بازی اسکارلت جوهانسون را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینماو تلویزیون، تاریخ اکران فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) تایید و اعلام شده و این فیلم قرار است در پاییز امسال اکران شود. کمپانی فاکس سرچلایت اعلام کرد که این فیلم که به یک فیلم طنز ضد نفرت توصیف شده، برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته است. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است و علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه، وایتیتی نقش آدولف هیتلر را در فیلم Jojo Rabbit نیز بازی کرده است.

Jojo Rabbit

فیلم JoJo Rabbit داستان یک پسر بچه به‌نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است. او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. علاوه بر وایتیتی، اسکارلت جوهانسون، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در گیشه باید با فیلم‌هایی چون فیلم Zombieland 2: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ)، فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان)، فیلم The Hunt (شکار) و فیلم بدون نام بن افلک، رقابت کند که قرار نیست حداقل در ابتدا اکران گسترده‌ای را داشته باشد.

فیلم Tolkien (تالکین) اولین فیلم فاکس سرچلایت بود که پس از ادغام فاکس قرن بیستم در والت دیزنی، اکران می‌شود، اما نتوانست نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. با این حال، گفته می‌شود که فاکس سرچلایت و دیزنی امید زیادی به حضور پر رنگ فیلم JoJo Rabbit در فصل جوایز دارند و دلیل اکران این فیلم در این بازه زمانی که به فصل جوایز نیز شهرت دارد، نیز همین موضوع بوده است.

  امتیاز به پست


رویای عشق فیلم ,rabbit ,jojo ,اکران ,تاریخ ,فاکس ,jojo rabbit ,فاکس سرچلایت ,آدولف هیتلر ,فیلم jojo ,تاریخ اکران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیتس موزیک نهالستان پالیز مهندس سعید قاسمی روستای سرای | Saray1.IR وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | یونس صادقی بردیا دانلود خدمات ترجمه رسمی bornatejarat ...دلتنگی...