شاید برای شما هم سوال باشد که چرا دیجیکالا صفحاتی دارد که فقط محصولات خاصی را در ازای دریافت ایمیل به شما میدهد. به این نوع صفحات صفحات فرود یا لندینگ پیج گفته میشود .

لندینگ پیج ها صفحات با ارزش برای هرکسب و کاری هستند که قصد دریافت اطلاعات از شما را دارد و به ازای دریافت اطلاعات به شما خدمات ارزشمندی ارائه میدهند .

ایمیل مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی در کسب و کارها دارد ، شاید برای شما هم سوال باشد که ایمیل چقدر میتواند ارزش داشته باشد وقتی میتوان بجای ایمیل شماره تماس و سایر اطلاعات را دریافت کرد . در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان بگوییم که هزینه های ارسال پیامک در پنل های پیامکی بسیار بالاس ولی هزینه ی ایمیل مارکتینگ بسیار پایین تر است ، شما در ایمیل میتوانید صفحاتی با اشکال و ظاهر دلخواه خود بسازید و برای کاربران بفرستید اما در پنل پیامکی فقط متن میتوانید بنویسید پس ارزش ایمیل بسیار بالاتر است.

جذب اطلاعات مانند ایمیل باید به بهترین نحو در صفحات فرود ، اسلایدر ، مطالب ، مقالات ، فوتر و سایر مکان هایی که در سایت شما وجود دارد اتفاق افتد ، برای خواندن مقالات باارزش و کم نظیر که چگونه میتوانید صفحه لندینگ عالی طراحی کنید میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

صفحه فرود یا landing page چیست ؟

ویژگی های لندینگ پیج خوب چیست ؟

Landing Page

تمام مقالات با ارزش نوشته شد توسط تیم کدپز می باشد.


طراحی سایت ارزان و سئو شده ایمیل ,اطلاعات ,میتوانید ,ارزش ,لندینگ ,صفحات ,ایمیل مارکتینگ ,صفحه فرود ,landing page ,دریافت اطلاعات ,صفحات فرود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

siresan Digix | DGX فروشگاه ساز News اس هلپ | چگونه هر کاری رو انجام بدیم؟ نمایندگی ها