ضرايب كنكور سراسري زبان 98

ضرايب دروس كنكور زبان 97 با ضرايب كنكور زبان 98 تفاوتي نداشته است و در رشته زبان خارجه معمولا تمام كساني كه علاقه مند به شركت در اين رشته هستند، سالها انتظار و تلاش خود را در اين زمينه به مرحله عمل در آورده و به دليل متفاوت بودن اين رشته با ديگر رشته ها مستلزم تلاش بيشتري نيز مي باشد. همانگونه كه تمام ضرايب در تمام رشته هاي موجود در اين گروه همه يكي هستند و تنها تفاوت را مي توان در درس زبان تخصصي مشاهده كرد آن هم ضرايب يكي است فقط عنوان درسي مورد آزمون متفاوت است،

انتخاب رشته كنكور سراسري 98 در تمامي گروه ها مخصوصا گروه زبان و انتخاب رشته كنكور تجربي 98 را از مشاوران درخت دانش دريافت نماييد.

ضرايب دروس عمومي در كنكور زبان 97 و تفاوت آن با كنكور امسال

مانند گروه هاي آزمايشي ديگر علوم رياضي، علوم تجربي، علوم انساني و هنر گروه آزمايشي زبان خارجه هم در دروس عمومي ضرايب يكساني دارند:

  1. در درس زبان و ادبيات فارسي ضريب 4
  2. فرهنگ و معارف اسلامي ضريب 3
  3. زبان عربي ضريب 2
  4. زبان انگليسي ضريب 2

درگروه زبان خارجه دروس اختصاصي تا حدودي متفاوت تر از ديگر گروه هاي آزمايشي مي باشد زيرا كه ضرايب دروس اختصاصي در كنكور 97 و مقايسه آن با كنكور 98 در تمام زير گروه ها يكي است و تنها ضريب متفاوت در زير گروه ها فقط زبان خارجه است.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و همچنين ثبت نام در رشته هاي تاپ زبان خارجه بر اساس سوابق تحصيلي (معدل) و نحوه و شرايط ورود بدون آزمون در نيمسال اول مهر ماه 98 مي توانيد با مشاوران درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

ضرايب دروس كنكور زبان در زيرگروه هاي مختلف

در تمام زير گروه ها درس زبان خارجه ضريب 4 دارد. اما تفاوت آنها فقط و فقط به نوع زبان خارجه بر مي گردد كه در زير گروه 1 زبان خارجه انگليسي با ضريب 4، در زير گروه 2 زبان خارجه آلماني با ضريب 4، در زير گروه 3 زبان خارجه زبان تخصصي فرانسه با ضريب 4 و در زير گروه 4 ضريب زبان تخصصي وجود نداشته و ضريب زبان عمومي 4 محاسبه مي شود.

رشته هاي واقع شده در زير گروه 1

زبان و ادبيات انگليسي، مترجمي زبان انگليسي، آموزش زبان انگليسي، تربيت دبير زبان انگليسي، مترجمي خبر انگليسي

رشته هاي واقع شده در زير گروه 2

زبان آلماني، مترجمي زبان آلماني

رشته هاي واقع شده در زير گروه 3

زبان فرانسه گرايش ادبي، زبان فرانسه گرايش مترجمي

رشته هاي واقع شده در زير گروه 4

زبان ژاپني، زبان ايتاليايي، زبان اسپانيايي، زبان چيني، زبان روسي، زبان تركي استانبولي، زبان و ادبيات ارمني، زبان و ادبيات اردو

هدف ما آشنايي داوطلبين گرامي ضرايب دروس كنكور زبان 98 و تفاوت آن با كنكور امسال با رشته هاي موجود در هر زير گروه بود تا بتوانند بر اساس علاقه، اهميت و بالا بودن ضرايب برنامه ريزي درسي كنكور 97 خود را انجام داده و با توكل بر خدا در كسب رشته مورد علاقه خود موفق باشند.

شما مي توانيد براي مديريت برنامه ريزي درسي كنكور 98 به نكات زير توجه بفرماييد:

در كنكور سراسري 98 قبل از برنامه ريزي خود بايد از حذفيات كنكور، مباحث آسان و مباحث مهم كنكور، تغييرات كتاب درسي، ضرايب دروس آزمون، منابع درسي اصلي و كمك درسي آزمون و . آگاه باشيد.

جهت انجام مشاوره و راهنمايي درباره برنامه ريزي درسي براي رشته مورد علاقه و گرفتن اطلاعات لازم راجع به كنكور 98 و كسب بهترين تراز و رتبه مي توانيد با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت منزل بدون نياز به كد گيري تماس گرفته و سرنوشت طلايي خود را با مشاوران مجرب درخت دانش رقم بزنيد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام كنكور: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


درخت دانش زبان ,كنكور ,گروه ,رشته ,ضرايب ,ضريب ,زبان خارجه ,ضرايب دروس ,كنكور زبان ,برنامه ريزي ,درخت دانش ,زبان فرانسه گرايش ,بدون كنكور دانشگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فست فود و رستوران restaurantnews فروشگاه کالا شهر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دفترچه یادداشت یک تریدر ایمن در مزایده سگ های نگهبان و شکاری