دریافت فایل

پاورپوینت پروژه درس بیوشیمی پیرامون عسل

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی پاوریونت پروژه درس بیوشیمی پیرامون ماده غذایی به نام عسل تهیه شده است این پاورپوینت درقالب 24 اسلاید زیبا برای استفاده شما عزیزان تهیه گردیده است که امیدواریم مورد قبول و استفاده شما واقع گردد. درصورت تمایل میتوانید این فایل را ازگاه سایت اری و دانلود نمایید.

توضیح درمورد عسل:

عسل یک محصول غذایی مفید و یک اکسیر پر ارزش است که از قرنها پیش به عنوان عالیترین و مقوی ترین غذاها شناخته شده و همچنین به واسطه ویژگیهای شفابخش خود به عنوان دارو در دمان اکثر بیماریها در بین تمام ملل کاربرد داشته است. ماده اصلی آن شهد گلها و گیاهان مطر و شفابخش است که توسط زنبورهای عسل پس از مکیدن، تغلیظ و تغییر شکل دادن ساخته شده و به عنوان یک غذای خوشمزه و کامل در دسترس انسان قرار میگیرد.

üابوعلی سینا فیلسوف و بزرگترین شخصیت پزشکی ایرانی، یکهزار سال پیش در کتاب قانون پزشکی خود نسخه های زیادی بر پایه عسل و موم تجویز میکرده و هم چنین بقراط حکیم پدر پزشکی و بنیان گذار طب یونانی حدود 2500 سال پیش در مورد اهمیت عسل چنین فرموده است: هر داروئی نیز از مواد غذایی درست میشود و متقابلا هر غذایی نیز جانشین دارو میگردد. عسل به این هر دو شرط جوابگو است.

تاریخچه عسل:

قدیمی ترین اثر تاریخی که به برداشت عسل توسط انسان تعبیر شده است مربوط به هفت هزار سال قبل از میلاد است که در اسپانیا مشاهده گردیده است. این اثر شامل قیافه حک شده یک انسان بر سنگ است که نرد بانی را برای رسیدن به محلی کلنی به کاربرده و ظرفی برای قراردادن شان­های پر از عسل به کمر دارد­. در حالی که زنبورهای عسل کارگر در اطراف سر او به پرواز در آمده ­اند.


بلاگی برای یو فایل غذایی ,انسان ,پزشکی ,پیرامون ,بیوشیمی ,پاورپوینت ,بیوشیمی پیرامون ,پاورپوینت پروژه ,فایل پاورپوینت ,فایل پاورپوینت پروژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارز دیجیتال اخبار صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه شریان فروشگاه اینترنتی پیشتاز | پیشتاز کالا asheghetabiat نمیخوام دانلود فیلم و موزیک و نرم افزار وبلاگ رسمی دکتر سیاری نژاد سانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.