دانلود فیلم Zero 2018 دوبله فارسی

پخش آنلاین فیلم Zero 2018 دوبله فارسی

فیلم والیوودی صفر به عبارت اصلی Zero 2018 ، فیلمی محصول 2018 کشور هندوستان به کارگردانی آناند لی رای می باشد از بازیگران مطرحی همچون شاهرخ خان، کاترینا کایف و انوشکا شارما بهره گرفته است. این فیلم در سبک کمدی، درام و رمانتیک نوشته شده و زمان نمایش آن به 2 ساعت و 9 دقیقه ختم می شود.

فیلم صفر، یک فیلم پربیننده هندی محسوب می شود و توانست در میان نظرسنجی میان تماشا کنندگان آنلاین فیلم، رتبه 5.7 از 10 را کسب نماید.

برای ساخت هزینه بسیاری شد ولی در باکس گیشه ی ₹186 crore کسب در آمد نمود که قابل بسیار قابل توجه بود و از بسیاری از فیلم های مطرح نیز در سطح بالاتری قرار گرفت.

سازندگان فیلم دو کمپانی مطرح Red Chillies Entertainment's Gauri Khan و Colour Yellow Productions هستند.

لینک های دانلود فعال هستند.

 

  • • نگاهی بر ماجرای شیرین فیلم :

روایتی عاشقانه از زندگی مردی با قد کوتاه به نام باوا سینگ را دارد که در اوج عشق درگیر می شود و ماجراهای درام و رمانتیکی را با هم در دنیای هندوستان رقم می زنند.

» نویسنده: هیمانشو شارما

پخش آنلاین فیلم با دوبله فارسی


تاینی ویدئو - دانلود و پخش آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن فیلم ,آنلاین ,zero ,دانلود ,دوبله ,zero 2018 ,آنلاین فیلم ,دوبله فارسی ,2018 دوبله ,دانلود فیلم ,2018 دوبله فارسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوه ها^^ (پسركوه) طراحی سایت قیمت روز سکه تحقیق و توسعه الکترونیک(تتا الکترونیک) اشپزی همه چیز درباره مهاجرت، اقامت و اخذ ویزا شرکت فنی مهندسی الکترونیک آژند زاگرس x6732x کینگ 2 مووی