آقای عراقچی، چه کسی باید برود؟/ چرا رگ غیرت‌تان علیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نجنبیده است/ چرا نگفته‌اید به ادامه کار شرکت‌های غربی در ایران خاتمه می‌دهیم؟

جناب عراقچی لطفا به خدمات و فداکاری‌ها و ایثار برادران افغانی در ایران اسلامی نیم نگاهی بیندازید. اکنون به عملکرد خودتان و وزارتخانه متبوعتان نگاه کنید. چه می‌بینید؟ حضور برادران و خواهران افغانی در ایران اسلامی سرشار از ایثار و جانبازی و فداکاری است و حضرتعالی و وزارتخانه متبوعتان غیر از تحمیل سند ذلت‌بار برجام و برباد دادن امکانات و ظرفیت‌های کشور چه دستاوردی داشته‌اید؟

 

رجانیوز-حسین شریعتمداری: اظهارات سخیف آقای عراقچی در‌باره برادران و خواهران افغانی مقیم ایران، در جغرافیای سخنان آن شب ایشان یک «وصله ناجور»! است و به جمله معترضه‌ای شبیه است که با موضوع مورد بحث وی همخوانی ندارد. ناهمخوانی اظهارات وی با موضوع مصاحبه، این احتمال را قوت می‌بخشد که ایشان اصرار عجیب و سؤال‌برانگیزی داشته است به هر بهانه‌ای که شده، آن اظهارات سخیف را بر زبان آورد! موضوع مصاحبه ایشان بدعهدی آمریکا و اروپا در انجام تعهدات برجامی آنها بوده است و فقط نیم نگاهی به آنچه آقای عراقچی در این مصاحبه مطرح کرده است به وضوح نشان می‌دهد که ایشان غیر از تکرار مکررات، هیچ سخن تازه و نا‌شنیده‌ای برای مخاطبان آن برنامه نداشته است. تنها سخن تازه آقای عراقچی در مصاحبه یاد شده، اظهارات دشمن‌پسند وی درباره مهاجران مظلوم افغانستان در ایران اسلامی است از این روی، به وضوح می‌توان نتیجه گرفت که ایشان در مصاحبه خویش غیر از آنچه در این خصوص گفته است برنامه دیگری نداشته است! آقای عراقچی می‌گوید: «وقتی تحریم‌های آمریکا اثر کند منابع مالی ما محدود شود و نفت ایران به صفر برسد که البته این اتفاق نمی‌افتد ما مجبور هستیم که ت‌های ویژه‌ای برای اقتصاد خود اعمال کنیم و ممکن است در یک جا به یک نقطه‌ای برسیم که نتوانیم این هزینه‌ها را ادامه دهیم و در آن صورت ممکن است از خواهران و برادران افغانستانی خود بخواهیم ایران را ترک کنند»!


باید از آقای عراقچی پرسید.

 


بصیرت آقای ,عراقچی ,ایشان ,مصاحبه ,برادران ,اظهارات ,آقای عراقچی ,ایران اسلامی ,باید برود؟ ,خواهران افغانی ,وزارتخانه متبوعتان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!... ilmusicli ... twitterfarsi مرجع بزرگ آموزش آهنگسازي و مسترينگ دانلود فایل های کمیاب ????تـــ❤ـــولد???? اموزشات بازی نرم افزار ها و کمک به حل مشکلات مراحل بازی