معرفی مختصر :

بازی کامپیوتری Total War Rome II، یک بازی در سبک استراتژیک نوبتی (Real-Time , Strategy)  میباشد که در سال 2013 میلادی توسط شرکت SEGA برای Pc منتشر شده است. روم توتال وار 2 ، هشتمین نسخه از سری بازی‌های توتال وار و همچنین دومین نسخه Total War Rome میباشد که توانسته مشکلات فنی نسخه قبل را بهبود بخشد و گرافیک بازی را بصورت خیره کننده‌ای ارتقاء دهد.

 

بازی :

روم توتال وار 2، شما را به دوران باستان میبرد و در ابتدای بازی میتوانید با انتخاب یکی از تمدن‌ها داستان امپراتوری خود را بسازید! روم 2 ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است برای مثال میتوانید بطور همزمان هم در دریا هم در زمین به مبارزه بپردازید همچنین زره و سطح سلامتی نیروها بیبشتر شده است در نتیجه دیرتر کشته میشوند یا میدان دید شما کمتر شده است یعنی وقتی نیروهای دشمن توسط ارتش شما رویت میشود شما میتوانید انها را ببینید.

در بازی Total War Rome II جزئیات و ویژگی‌های هر تمدن و ارتش به خوبی و مطابق با واقعیت تاریخی طراحی شده است در این بازی شاهد لژیونرهای مشهور رومی و سواره نظام‌های زره پوش اشکانی و فیلهای مخوف آفریقایی و انواع دیگری از نیروها هستیم که بادقت طراحی شده و هر کدام ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف خود را دارند که میتواند ساعت‌ها شما را جلوی کامپیوتر میخکوب کند.

 

ویژگی‌های این محصول :

  • نسخه شرکتی و تایید شده به همرال کاور اورجینال
  • نصب اسان، بدون نیاز به کرک، به همراه کد جادویی
  • اتوران اختصاصی پیشرفته

هم اکنون میتوانید این بازی را با کمترین قیمت و در بسته بندی زد ضربه از گاه اینترنتی جی تی استار تهیه فرمایید.

 

برای اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 


توتال_وار پرشین بازی ,rome ,میتوانید ,ویژگی‌های ,توتال ,نسخه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبادل دانش shimisanat محمدجلال ژاله سایت پروژه های علمی تبریز تایپ نماوا کلیپ 4 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بـــرگــﮧ سفیـــــנ