بازی Snowy: Space Trip یک بازی سرگرم کننده و جذاب و با گرافیک کارتونی است. قهرمان بازی یک موش سفید است که برای نجات فضایی های دربند، به فضا سفر کرده است. گروهی از خرچنگ های مکانیکی دوستان فضایی شما را به دام اندخته اند. برای نجات این فضایی ها تنها کافی است از کنار آن ها رد شوید تا آن ها شما را دنبال کنند، سپس آن ها را به موشک فضایی که در هر مرحله از بازی در نقطه خاصی قرار داده شده است برسانید. در هر مرحله از بازی، باید تعداد معینی از دوستان خود را نجات دهید.
در طول مراحل بازی، خرچنگ های مکانیکی نیز شما را تعقیب می کنند. در برخورد با این خرچنگ ها، شما هیچ سلاحی ندارید اما می توانید از اشیای پیرامون استفاده کنید و این اشیا را به سمت دشمنان خود پرتاب کنید. برای پرتاب یک شیء، آن را روبروی خود قرار دهید و در هنگام مناسب از CTRL سمت چپ صفحه کلید استفاده کنید تا آن شیء به سمت دشمن پرتاب شود. در صورتی که تعداد بیشتری از موجودات فضایی را به طور همزمان به سفینه برسانید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.


دهکده جهانی بازی کامپیوتر بازی ,فضایی ,پرتاب ,خرچنگ ,نجات ,استفاده کنید ,برای نجات ,space trip ,snowy space ,بازی snowy ,بازی snowy space منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموز فرش ماشینی 1200 شانه روانشناسی مجله خبری نوین نیوز دامپزشک گوسفند و بز دنیای تکنولوژی - تیچ میچ