مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را به طور کامل و واضح آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعه آموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آتیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

•مجموعه آموزش گیتار الکتریک برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش گیتار الکتریک مناسب هنرجویان عزیز و حتی نوازندگان با داشتن تجربه کاری نیز می باشد. با توجه به جامع بودن آموزش های مجموعه آموزش گیتار الکتریک می توان آن را به تمامی علاقه مندان و دوستداران گیتار با هر سن و سطحی از آموزش پیشنهاد نمود. مجموعه آموزش گیتار الکتریک با دربرداشتن تکنیک ها و تمرینات کاربردی برای آموزش هر چه بهتر باعث گردیده تا عزیزان همراه با این مجموعه بتوانند به خوبی با نحوه نواختن گیتار آشنا شوند. 

 

•چرا آموزش گیتار الکتریک را فرابگیریم؟

آموختن هنر همیشه یکی از دغدغه های افراد در طول زندگی می باشد که در این میان نواختن گیتار یکی از علاقه مندی های جوانان بوده است. گیتار مانند سایر آلات موسیقی دارای صدایی دلنشین و جذاب می باشد که با یکبار تجربه نواختن به این موضوع پی خواهید برد. بنابراین فراگیری نواختن گیتار می تواند در روحیه انسان تاثیر بسزایی گذاشته و بتوان از آن برای ماندگار کردن لحظات زندگی استفاده نمود. همچنین نواختن اکثر آهنگ ها توسط گیتار امکانپذیر می باشد که همین موضوع باعث شده تا طرفداران گیتار طیف گسترده ای از افراد را تشکیل دهد.


118فایل گیتار ,آموزش ,نواختن ,مجموعه آموزش ,آکورد ,نمود ,مجموعه آموزش گیتار ,نواختن گیتار ,گیتار، آموزش ,الکتریک می توان ,گیتار الکتریک می ,مجموعه آم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یازهرای (س) (میمه اصفهان) آنگاه که زمانش سر برسد،خواهم پرید/افتادم دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه دبستان وبلاگ دکتر علی یگانه جهان خالی از حجت نمی ماند