ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون یکی از محبوب ترین محصولات ترمه شناسنامه دار هاشمی است. این ست 4 تکه سرمه دوزی شده کار دست هنرمندان اصفهان است . پارچه ترمه هاشمی بسیار زیبا و باکیفیت است که با سرمه و ملیله دوزی بر روی آن ارزش بیشتری نیز پیدا خواهد نمود. مشاهده مشخصات، قیمت و ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون از طریق سایت براحتی امکان پذیر می باشد. استفاده از روميزي ترمه هاشمي می تواند جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون منزل شما دهد. همکاری هنرمندان اصفهان و یزد باعث شده تا اثر زیبایی از رومیزی ترمه سرمه کاری شده برای مشتریان عزیز تولید گردد. امکان ست کامل رومیزی ترمه با قیمت مناسب و به سراسر کشور وجود دارد.  

ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون

جنس پارچه های ترمه هاشمی از ابریشم مصنوعی ( ویسکوز ) در 8 رنگ متفاوت می باشد. برای زیبایی بیشتر پس از سرمه دوزی از پارچه آستر تافته و لایی چسب پارچه ایی در پشت آن استفاده شده تا ظاهری شکیل تر به پارچه ترمه دهد. همچنین از قیطون هایی با رنگ متناسب برای حاشیه ترمه استفاده شده. در این ست ترمه از سرمه های هندی , مروارید اصل چک و همچنین تراشه های با کیفیت عالی استفاده شده . ابعاد رانر 47*140   , نیم رانر 39*94  و عسلی 26*45 سانتی متر است. وزن کامل ست 4تکه در حدود 1100 گرم می باشد. البته بدلیل کار دست بودن , ممکن است ابعاد هر ست ترمه با ست ترمه دیگر چند سانتی متر اختلاف داشته باشد.

مشخصات، قیمت و  ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون مشخصات، قیمت و ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون

در صورت نیاز شما می توانید پارجه های ترمه هاشمی را براحتی با آب بشویید , اما توجه داشته باشد در صورت که بر روی آن سرمه دوزی شده باشد بهتر است شستن آن با دست و با دقت بیشتر انجام گیرد. بر گوشه پارچه های ترمه نام برند ترمه هاشمی نقش بسته که نشان از شناسنامه دار و اصل بودن آن دارد.  

ترمه هاشمی ترمه هاشمی

بدلیل استفاده از تار و پودهای محکم , تراکم بالا و بافت منحصر به فرد , پارچه های ترمه استحکام زیادی داشته و می تواند برای سالیان طولانی زینت بخش منازل شما باشند. طرح های سنتی زیبایی مانند بته جقه و شاه عباسی بر روی این پارچه ها نقش بسته که نشان از هویت ایرانی مان دارد.  

 ست کامل رومیزی ترمه ست کامل رومیزی ترمه

شما می توانید بجای محصولات لوکس خارجی از پارچه های ترمه ساده و یا کار شده برای هدیه به دوستان و اقوام و یا حتی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای سازمان ها و ارگان ها استفاده کنید . تا علاوه بر چرخش بهتر اقتصاد کشور , گام مثبتی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی داشته باشید.  

روميزي ترمه هاشمي روميزي ترمه هاشمي

ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون ست 4 تکه رومیزی ترمه یزد طرح چهل ستون

  شناسه محصول: 901360

بازار مینا     BazareMina.ir


میناکاری اصفهان ترمه ,رومیزی ,پارچه ,هاشمی ,ستون ,استفاده ,رومیزی ترمه ,ترمه هاشمی ,سرمه دوزی ,کامل رومیزی ,داشته باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین تصفیه آب در شیراز bostoblack elme2020 فیلم کده پسورد برای دانلود مقالات isi هنری ܓ✿خلوتگه دلܓ✿ جمع آسمانی ما