درآمدزایی از کلاس آنلاین از زبان یک معلم آمریکایی

 

استفاده از تجارب دیگران همیشه به عنوان یک مولفه مهم و حیاتی هم در زندگی فردی و هم در زندگی شغلی محسوب میشه. این بار تصمیم گرفتیم که قدری فراتر از مرزهای کشورمون بریم و از تجارب یک معلم آمریکایی از کلاس آنلاین استفاده کنیم!

تدریس آنلاین و درآمدزایی از زبان یک معلم آمریکایی

من به عنوان یکی از طرفداران کلاس آنلاین تصمیم دارم از تجاربم برای کسانی که دوست دارند از این شیوه تدریس درآمد زایی داشته باشند بگم. باید اینو اعتراف کنم که تدریس آنلاین زندگی من را تغییر داد و بسیار برای من این شیوه تدریس جذاب و شگفت انگیزه. تا جایی که فقط به سمت تدریس آنلاین رفتم و تمام وقتم را روی آن گذاشتم. این شیوه تدریس نه تنها در زمان صرفه جویی میکنه بلکه در در مورد کاهش هزینه ها هم خیلی مفید فایده است.

به نظر من به دلایل زیر کلاس آنلاین بهترین شیوه درآمدزایی برای معلم هاست:

  1. هرکسی میتونه تدریس خصوصی آنلاین داشته باشه. یعنی شما در هر جایی و در هر حالی و با هر مهارتی که باشید میتونید به راحتی اون مهارت را به دیگران آموزش بدید. لازم نیست که حتما کارشناس یا خبره یه حوزه باشید.افرادی که آشپزی خوبی دارید یا حتی کارهای هنری انجام میدید شما میتونید به راحتی با کلاس آنلاین اون مهارت را به بقیه کسانی که دوست دارند یاد بگیرند آموزش بدید. فقط یادتون نره که برای یه معلم آنلاین موفق بودن شرط اول اینه که به تدریس عشق بورزید و از اون لذت ببرید. شاید براتون جالب باشه که خانوم نانوایی تونسته با تدریس آنلاین "چگونگی پختن نان" درامدی بالای 30000 دلار بدست بیاره,درامدی که شاید با نان هم نمیتونست بدست بیاره!

 

  1. نکته بعدی بحث مهم زمان هست. شما برای کلاس آنلاین هیچ محدودیت زمانی ندارید. میتونید در تمام مدت شبانه روز تدریس داشته باشید و از هر نقطه از جهان که باشید به دانش آموزان آموزش بدید. یعنی نه تنها محدودیت زمانی بلکه محدودیت مکانی هم با کلاس آنلاین حذف میشه!

 

  1. شما میتونید علاوه بر درآمد زایی از تشکیل کلاس آنلاین، حتی فیلم آموزشی کلاس را ضبط کنید و فایل آموزشی را بید. در نظر بگیرید که فایل تدریس خصوصی ریاضی را به 1000 نفر بید در این صورت تصور کنید که چقدر میتونه برای شما این شیوه تدریس و کلاس های آنلاین درآمد زایی داشته باشه.

 

  1. محدودیت تعداد دانش آموز در کلاس آنلاین از بین میره. همیشه برگزاری کلاس حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز کار سختیه. اما کلاس آنلاین به شما کمک میکنه به راحتی برای حتی 1000 دانش آموز کلاس تشکیل بدید.

 

  1. مردم برای دوره های آنلاین همیشه هزینه پرداخت می کنند چرا که به راحتی میتونند به معلمی که احتیاج دارند برسند و آموزش مورد نظر را ببینند. پس هرگز نگران این نباشید که بازار کلاس آنلاین بد بشه و نتونید از این طریق درآمد زایی کنید چونکه دنیای اینترنت و گرایش مردم به این دنیا روز به روز داره بیشتر میشه.

 

  1. جهان را به مکان بهتر تبدیل کنید. من به شخصه دانش آموزانی از 190 کشور داشتم قطعا این تعداد ارتباط با کشورهای مختلف با تدریس حضوری محقق نمیشه. دخترانی از کنیا که در حال یادگرفتن چگونگی فیلم سازی هستند، پسرانی از هند که در حال تبدیل شدن به عکاسان ماهر هستند.  

در آخر پیشنهاد میکنم که مهارت هایی که دارید را به راحتی با کلاس آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید و نتیجه عالی این شیوه تدریس را ببینید، فقط کافیه امتحان کنید.


ostadsalam2 آنلاین ,کلاس ,تدریس ,معلم ,شیوه ,راحتی ,کلاس آنلاین ,شیوه تدریس ,معلم آمریکایی ,تدریس آنلاین ,درآمد زایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

cakenet تخفیف ویژه فقط برای امروز وب سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری مرتضی چیذری پخش عمده لوازم یدکی 09197977577 | دستگاه فلزیاب ارزان پالسی چنس chance کلش ایران|کلش اف کلنز Zendeginameh